Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: lÀnkgalleri
LĂ€st 59 ggr
Jane-Lyzell
4

Betraktaren

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Att stanna upp och betrakta Jag blev betraktaren och fann sanningar om livet. Jag stannade upp i livet och blev betraktaren, jag observerade andra i livet och i sociala medier. Jag försökte att inte vÀrdera eller ifrÄgasÀtta det jag sÄg, utan endast observera och detta blev mitt resultat efter ca 4 mÄnaders betraktande. TillÀggas kan LÀs mer
  • Redigerat 2023-03-17 06:46 av Jane-Lyzell
[Sacred Wolf.]
3

Vilket underbart bra blogginlĂ€gg Jane 😎 det Ă€r sĂ„ sant sĂ„ sant och sjĂ€lv hade jag hoppat ur allt det hĂ€r och skulle ta en lĂ„ng lĂ„ng paus men sĂ„g ditt inlĂ€gg och var bara tvungen att komma in och sĂ€ga fantastiskt bra skrivet 👍 och mycket av det du skriver om i ditt blogginlĂ€gg var orsaker att jag kĂ€nde nu drar jag ur proppen en lĂ„ng tid för jag sĂ„g saker ske som jag helt enkelt inte vill ta del av sĂ„ jag stĂ€ngde ner alltihop men lĂ€sa frĂ„n utsidan kan man utan att vara medlem men nu var jag bara tvungen att gĂ„ in igen och ge dig stort beröm för det dĂ€r var verkligen suverĂ€nt bra skrivet 👍

Hoppas mÄnga lÀser blogginlÀgget och ordet betraktaren det ligger mycket sunt och gott i det ordet att bara kunna betrakta utan att döma inte sÄ lÀtt men sÄ sunt och sÄ viktigt och det behöver vi alla göra dÄ och dÄ sÄ vi fÄr en distans, kan lÀka och stÀrka vÄr energi pÄ nytt som Àr sÄ viktigt för vÄrt andliga ljus och vÀlmÄende.

Önskar dig en fortsatt fin Torsdag och Ă€n en gĂ„ng toppen toppen bra skrivet đŸ€—

StjÀrnskott
1

HĂ€rligt bloggat! 🙂

Och tack för att du delar med dig av dina tankar.
Fin dag med dig.

đŸŒžđŸŒŒđŸŒž

Livets alla steg
Är mina att ta
đŸŒŒđŸŒžđŸŒŒ

Jane-Lyzell
0

#1: Tack fina du för den fina responsen - vilket visar du har sunda tankar - fortsĂ€tt med det och ha en fin dag du med 💖

Jane-Lyzell
1

#2: Tack Rore 💖
Ha en fin dag du med 😊