Spiritualism iFokus

Spiritualism

Läst 67 ggr
LiteAvVarje
0

Tryck genom solar plexus

Frågar åt en annan:

Vad kan det bero på om man känner ett tryck igenom solar plexus? Hen har det senaste dygnet haft lite svårt med andningen och att det känns som att någon trycker in solar plexus både bakifrån och framifrån? Som om hen hade en riktigt åtsittande korsett på sig som gör det svårt att andas ordentligt. Som sagt så har det varit så i ett dygn nu. Att det "bara" skulle bero på ångest låter lite för lätt.

Tack på förhand för svar!

Om det varit meningen att jag skulle styras, då hade jag kommit med fjärrkontroll! 😋

Maria
0

Kan det ha med magen att göra?

Mellangärdet, solar plexus, magmunnen m.m är i samma område och äter man man mycket medicin så kan man få besvär med magkatarr, magsår och det kan kännas lite olika.

Bara en fundering.

/Maria

LiteAvVarje
0

#1: Läste upp ditt svar för personen och frågade om det, 'ja kanske" var det enda svar jag fick.

Om det varit meningen att jag skulle styras, då hade jag kommit med fjärrkontroll! 😋

LiteAvVarje
0

Hen har andra symptom, t ex ett ljumskbråck som hen väntar på operation för, symptom på diabetes och ska träffa läkare för det, PTSD, en stressig livssituation, ångest m.m.

Jane-Lyzell
1

#0: Tycker nog personen ska söka läkarvård kan vara något allvarligt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

LiteAvVarje
1

#4: Han har gjort det, fått läkartid nästa tisdag.
Du som är spirituell: vad skulle besvären i solar plexus kunna betyda ur ett spirituellt perspektiv?
Tidigare har han råkat ut för att bröstkorgen tryckts in, och jag har sett med egna ögon ett rött handavtryck där efteråt, som han visade mig! Jag var med hela tiden från att det började trycka, så jag såg att det inte var han själv som gjorde det! Han har varit med om detta då och då sedan tonåren eller nåt.

Jane-Lyzell
0

#5: solarplexus är ju förknippat med intuitionen om vi ser till chakrorna
Det är också en plats där man ger och tar energi.

Det låter på dig som ni vill härleda det till någon ande som gör detta ?

Då får han fråga sig vem skulle bemöda sig så för att få kontakt ?
När började symtomen? var det någon som dog i samma veva eller en tid tillbaks ?

Är personen medial ?
Ja som du ser blir det många frågor - när det gäller det andliga - men bäst undersöka via läkare med

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Vintermånen]
0

#5: Eftersom det är att fysiskt fenomen som uppstår på hans kropp kan det vara så enkelt att andevärlden försöker visa honom något som han ska vara uppmärksam på så att kolla upp sig hos en läkare vad det möjligen skulle kunna vara är en bra ide.

Dom kan visa oss mycket genom fysiska händelser och det är något jag vart med om många gånger genom åren och sagt åt dom som känt av olika saker kolla upp er för ofta vill andevärlden visa oss att något kan vara på gång i kroppen och det är ett av många olika sätt som dom använder sig av för att hjälpa oss och framför allt uppmärksamma oss på att något kan behöva kollas upp.

Just det där med handavtryck är inte helt ovanligt, jag har själv råkat ut så även andra som jag känner och även sett det ske och i en del fall var det något fysiskt som andra sidan ville uppmärksamma dom på i andra fall handlade det enbart om att dom vill visa dom finns vi är här men för att vara lugn och säker så bör din vän kolla och se att allt står rätt till i kroppen hos en läkare.