Annons:
Etiketttrans-fysiskt-mediumskap
Läst 31 ggr
Jane-Lyzell
1/16/23, 11:34 AM

Physical Mediumship of the Past and Present with Scott Milligan

Intressant

Mycket även om Colin Fry ❤

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

  • Redigerat 2/10/23, 12:28 PM av Jane-Lyzell
Annons:
NiklasTyreso
2/9/23, 2:31 AM
#1

Scott Milligan berättar om en lång räcka medium som praktiserat fysiskt mediumskap.

Han berättar att det är extremt uttröttande för mediet.
Flera han nämner har åldrats förhållandevis snabbt och dött tidigt.
Många som ägnar sig åt fysiskt mediumskap kan även få skadad hud etc om seanserna sker i dagsljus, berättar Scott Milligan.

Efter filmen bestämde jag mig för att jag aldrig ska besöka någon sådan seans där destruktiv andligheten som bryter ned människokroppen är aktiv.

Jag ska bara ägna mig åt andlighet som är andligt, fysiskt och mentalt hälsofrämjande.

Jane-Lyzell
2/9/23, 10:11 AM
#2

#1: Tror du uppfattat detta helt fel - finns ingen fara i fysiskt mediumskap om man använder det lagom - missbrukar man det (gör för mycket) där är faran - det är lika illa med vilket mediumskap som helst du utövar - alla former av mediumskap kostar energi(livskraft)

Så bara man gör mentalt mediumskap betyder inte det att det inte kostar energi- likadant med healing eller annat andligt arbete.

men använder du det lagom så finns ingen fara alls - man måste alltid som medium fylla på sin energi med t ex qigong , yoga meditation mm.

Ernst Broberg vårat svenska fina fysiska mediumskaps medium - han blev 96 år så …. han dog inte tidigt

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

NiklasTyreso
2/9/23, 3:59 PM
#3

Livskraft är ett intressant begrepp. Jag ska fortsätta att ha mitt fokus på andlighet och religion som ökar min livskraft. Jag har gått i skuggorna aldeles för länge.

Jag har min chans nu att leva det här livet, nu.

Jane-Lyzell
2/9/23, 5:50 PM
#4

#3: Gör det - Lycka till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: