Annons:
Etikettspiritualism
Läst 47 ggr
Jane-Lyzell
2022-05-18 17:03

Spiritualistisk Podd

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Välkommen till Spiritualistisk podd!
En podd om mediumskap, andlighet och spiritualism med de spiritualistiska medierna Prallan Allsten och Mikael Ek. Podden handlar om allt mellan det levande livet och andevärlden och kommunikationen däremellan. Vi kommer också tala om olika former av andlighet och våra vägar till det andliga och mediala. Och så kommer spännande gäster till podden.
Prallan och Micke är styrelsemedlemmar i Stockholms Spiritualistiska Förening SSF som finns på Högbergsgatan 48.
Se föreningens program på: stockholmsspiritualistiskaforening.se samt på Facebook. podd@stockholmsspiritualistiskaforening.se
Ansvarig utgivare: SSF. Musiken är gjord av: Love Olzon
Vi hoppas att ni vill följa och även kommentera podden som finns på Spotify, Acast, Podbean, mfl. ❤️
https://www.facebook.com/spiritualistiskpodd/

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

En podd om mediumskap, andlighet och spiritualism med de spiritualistiska medierna Prallan Allsten... 11826 Stockholm
  • Redigerat 2022-10-03 21:57 av Jane-Lyzell
Annons:
Jane-Lyzell
2022-05-18 17:04
#1

Avsnitt 13: The Psychic Barber; Gordon Smith
In our first English episode we meet one of the world’s best known mediums; Gordon Smith from Scotland. We had a lovely weekend in Stockholm, Sweden where Gordon presented a demonstration of mediumship with so much love from the spirit world, then we had a fantastic weekend course. After the course we sit down to speak about the pandemic challenges, the philosophy of mediumship, Gordon’s art and the state of the world.
/Prallan Allsten, Mikael Ek and Anna Linder, Stockholms Spiritualistiska association
Spotify: https://open.spotify.com/episode/0UStrByI6Zk7PtiVQp6rjh…

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
2022-05-18 17:05
#2

Gå in på Podden så hittar ni fler avsnitt på svenska 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: