Etikettspiritualism
Läst 36 ggr
Jane-Lyzell
2020-12-18, 19:49

Årets Spiritualistiska Julandakt via Zoom

I år blir Lyztrans julandakt via Zoom
Kanske någon här ifrån vill vara med :-)
https://www.lyztran.com/produkt/spiritualistisk-julandakt-med-storseans/

19/12 – i år online via ZOOM – SPIRITUALISTISK JULANDAKT MED STORSEANS!
OBS! 19:e december Kl.13.00 via ZOOM detta år.

På grund av Corona och de restriktioner som uppstått, så har vi beslutat att anordna detta evenemang digitalt i år via ZOOM.
Du bokar din plats som vanligt nedan och erhåller en länk till det digitala evenemanget tre dagar innan start
.
För att kunna delta så behöver du ladda ner ZOOM till din mobil, dator eller surfplatta. Det går bra att använda något av dessa enheter för att vara med.
Ladda ner ZOOM till din dator här>>
Ladda ner ZOOM för Iphone/ Ipad här>
Ladda ner ZOOM för Android här>>

Medverkande: Jane Lyzell, Joel Strandberg, Anna och Johan Ottosson.
2020–års Julandakt för barnen i Andevärlden och till förmån för barnen i Tibet/Haiti och sjuka barn på våra sjukhus. Spiritualistisk traditionsenlig ”Sunday Service” – Varvat med Svensk Jul tradition!

Andakt
Andligt inspirerat tal.
Clairvoyant demonstration med spiritualistiska medium
Andlig healingstund
Sång och musik i julens anda kommer också vara en del av programmet denna dag
Vi tar en avgift denna dag, 200 kr, där halva intäkterna går till barnen i Tibet och Haiti för en bättre framtid.

För er som vill bidra till barnen på vår Julandakt men inte kan komma delta, tar vi tacksamt emot valfri donation (där hela donationen går till barnen i Tibet och Haiti). Bidraget kan sättas in med antingen Swish nr 123 344 1052 eller vårt BG 841-5713. Märk det med Gåva eller Donation Julandakt.

På grund av att detta evenemang har ändrats nyligen så kan vi inte samla ihop julklappar till andebarnen och de sjuka barnen på Örebro sjukhus. Men vill du ändå skänka en julklapp till barnen så kan man ta kontakt med Lekterapin, som ligger på Barn och ungdomskliniken, våning 6 i B-huset, Universitetssjukhuset Örebro. De har öppet vardagar kl.8-16.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Spiritualistisk traditionsenlig andakt, andligt inspirerat tal, clairvoyant demonstration med spiritualistiska medium, andlig healingstund
Niklas
2020-12-18, 20:11

Kul att du anammar moderna ”vapen” som Zoom. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas
Ha en bra dag! 🎈www.runkartan.se

Jane-Lyzell
2020-12-18, 22:39

#1: Tack Niklas - det blir första gången :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

• Redigerat av Jane-Lyzell 2020-12-18, 22:40
Upp till toppen