Annons:
Etikettandlighet
Läst 611 ggr
M86
8/13/20, 7:06 PM

Öppna och stänga tredje ögat

Jag har upptäckt att jag är mottaglig för det andliga och undrar hur man kan öppna upp sitt tredje öga och hur jag stänger det igen? Jag har hittills upplevt mest under tiden jag får healing. Och då kommer det bilder till mig och känslor. Ibland har jag upplevt att jag sett bilder och hört någon säga mitt namn när jag ska sova eller ligger och vilar. Men det är inte alls lika mycket som när jag får healing. Jag är en känslig person som känner att om jag ska öppna upp måste jag kunna stänga igen så jag inte blir totalt överrumplad av känslor och information. Hoppas det finns någon här som kanske kan ge mig lite tips. Tack på förhand 🙂

Annons:
Denna kommentar har tagits bort.
M86
8/13/20, 7:46 PM
#2

Okej tack jorå 🙂

Jane-Lyzell
8/13/20, 9:04 PM
#3

M86 . våran sida är fullt igång - så här kommer ett svar : 

Ju mer du mediterar desto mer kommer du öppna ditt tredje öga  och vill du stänga det så be dina andliga vänner hjälpa dig med det .

Att du upplever förnimmelser vid sömn eller uppvaknande är vanligt då är du i rätt förändrat medvetande och är du då medial så kommer du uppleva saker andligen.

I mitt inlägg på Youtube kan du lära dig mer om att öppna och stänga :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
8/13/20, 9:11 PM
#4

en till

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

M86
8/13/20, 11:04 PM
#5

Hej Jane. Tack så jättemycket för information. Ska genast kolla videon 🙂👍

Jane-Lyzell
8/14/20, 9:15 AM
#6

Varsågod 🙂 det finns fler inspelningar i vår youtube kanal som kanske kan hjälpa dig framåt .

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[Jorå]
8/14/20, 7:35 PM
#7

#6 kul att se dig på video jane ! Detta har ja missat ! Ja har förstått du är duktig på detta ! Men har du tips på hur man får kontakt med sin/sina änglar ?

Jane-Lyzell
8/14/20, 11:49 PM
#8

Tack Jorå - du tar kontakt med dem på samma sätt som med din andliga ledare eller guider - leta i min youtube kanal så hittar du det där 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Jorå]
8/15/20, 10:42 PM
#9

# 8 tack jane !!!

Upp till toppen
Annons: