Annons:
Etikettkurser
Läst 290 ggr
Jane-Lyzell
4/15/20, 9:57 AM

Stärk Kontakten Med Din Andlige Ledare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

https://www.lyztran.com/produkt/e-kurs-stark-kontakten-med-din-andlige-ledare/

Beskrivning

Stärk Kontakten Med Din Andlige Ledare – Webbaserad Video och Ljudkurs

Bli medveten om din andlige ledare. Här gör vi övningar för att lära känna din andliga följeslagare. Du får verktyg hur du ska lära känna igen din andliga vän och inre lärare. Om alla hittade sin inre andliga lärare (ledare) skulle vi medium vara överflödiga. Alla har en andlig ledare, det gäller bara att bli medveten om vem.

En kurs där du praktiskt arbetar med dina Guider för mediumskap, healing och andra aspekter av andligt arbete. Kursens lärare kommer att introducera dig till en bättre förståelse för dina guiders roll i ditt liv och ditt mediala arbete. Här stärker du det magnetiska banden, emellan dig och ditt ande- team i medveten förståelse och samarbete, vilket ditt andliga eller mediala arbete än må vara som ligger framför dig! En medveten kontakt med din andliga ledare blir en medveten början till din mediala och andliga utveckling. Passar alla från nybörjare till mer avancerade,  som vill utveckla sig andligt eller sitt mediumskap, då fördjupningen ligger i den egna individuella utvecklingen.

Här kan du se en presentationsvideo om E-kursen, där Jane svarar på frågor så som:

Hur uppstod den och vad är den till för?
Vem kan ha användning av den?
Vad får jag lära mig?
Hur gör jag om det uppstår frågor?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Upp till toppen
Annons: