Annons:
Etikettvägledning
Läst 284 ggr
Ninatarot
2020-04-13 12:52

Generellt tarotbudskap

Hej på er och hoppas ni haft en bra Påsk. Idag är temat - ” Vad försöker dina andliga guider tala om för dig? ” Och som ni vet så är detta en generell läggning så ta till er det som passar er för det finns något till er alla, det är jag säker på, för det är dom energierna jag känner in. Ni som kommenterar och ger feedback ska ha stort tack för det och även veta hur mycket det betyder för mig och min utveckling. Utan er hade jag aldrig fortsatt/börjat med detta. Och det gäller även er jag gjort privata readings till 🙏 Stor kram!

Annons:
Ninatarot
2020-04-13 12:52
#1

Hög 1- 🥚 En tuff period har varit rent mentalt och du har känt dig ganska instängd ( i ditt huvud ) som om tankarna ej fått utlopp. Men jag ser att dina guider försöker tala om en del saker här som exempelvis att det håller på att släppa nu. Du kommer kunna få utlopp för din kreativa sida och skapa sådant du ej trodde var möjligt. Du kommer blomma upp och bli ännu större än tidigare. Sen ser jag att du ska försöka eller om du håller på att försöka söka sanning i något. Men du vet inte vilket håll eller vilken väg du ska ta. Och ta den vägen som först kommer i dina tankar. Tänk inte så mycket. Känns splittrat. Fast nu har du liksom redan sått ett frö så nu måste du fortsätta. Känns lite som har öppnat en skattkista och fått en aha upplevelse där du måste söka vidare. Här ser det ut som änglarna talar om att du ska släppa på dina problem kring män överlag. Släppa taget. Kanske om en relation eller ett beteende i en relation. Kanske bryta med en fadersfigur som ej gör någon nytta i ditt liv. Blir nästan lite ”rädd” för denna känsla för det känns instängt och maktlöst. Men det kan vara från förr och sådant du måste släppa nu för att bli fullbordad som person. För det saknas ett par bitar samtidigt som det ser ut som att det inte finns plats för fler bitar. Mycket splittrat igen. Ännu en manlig härskare här som härjar runt. Detta känns otrevligt. Kanske har du drömt mardrömmar på senaste eller så har du själv känt dig som en annan person. Jag tror att det är en god idé att rena hemmet. Köp tex torkad johannesört och häng upp i små påsar i dörröppningar etc- då ska ni få se på väsen som flyger ut med huvudena före. Dina guider/änglar vill tala om att du bör sätta gränser.. för gör du det så har du hela världens framför dig på ett annat sätt. Jag hör ordet begränsningar och tillit. Släpp på begränsningarna känner jag och släpp på tilliten till vissa. Var lite egoistisk och strunta i om du skulle bli sårad av någon. Du känns väldigt känslig och för att kunna ta världen med storm måste du släppa lite på din känslighet.. eller mer bygga upp ett skal runt dig. Visualisera hör jag. Visualisera att du har ett sånt starkt beskydd runt dig och att din lycka är oberoende av andra människor. Du är trots allt den sista som finns kvar inom dig själv. Bli din egen bästa vän och låt ingen stoppa dig. Känns som du har blivit riktigt ordentligt lurad någon gång och detta har satt spår, givetvis. Men mer hos dig än det skulle gjort hos andra. Spring i en tunnel hör jag - haha - helt knäppa grejer. Men jag tänker att det måste vara att chansa. Spring in där även fast det är läskigt och du kanske fastnar men du kommer komma loss för tunneln leder inte ner till kina och du kommer inte bli utan föda men du kommer däremot få ett annat perspektiv på hur det är att egentligen vara fast. Vissa av er kanske tycker detta är grovt men jag tror på det här. Jag tror innerst inne att några/någon utav er som läser detta förstår precis vad jag menar. Ta till er det för det är vad era guider försöker säga. Och sedan, ”sluta gå och älta saker”. Jaja, lättare sagt än gjort, right?! 😉 Hög 2- 🐣 Här känns det som att dina guider försöker vägleda dig igenom en relation, beslut typ. Får en känsla av spänningshuvudvärk, som om du gått med spända axlar upp till hakan och varit allmänt stel och inte kunnat koppla av på hemmafronten. Detta behöva inte ha och göra med din relation till din partner. Kan vara till vem som helst med det lutar åt partner-hållet.. Ser ut som att du försökt hålla dina lövskog inom dig och bakom dig har du haft massor av beskydd. Du har behövt det. Eller så har du bett mycket. Om hjälp från dina änglar. Känns som du har råkat göra något du inte skulle ha gjort. Öppnat en dörr till ett svart hål och nu försöker du skydda dig. Men guiderna talar om att dom skyddar dig vad som än händer. Fast du måste ta ett beslut, och du känns rätt kluven. Känns som att öppna en gravsten och inte veta om man ska kremera eller låta en person vara begravd. Nej alltså detta är helt tokigt och osammanhängande. Vad är det som händer med dig just nu, känns det som du själv tänker. Du väger över beslut du inte trodde du skulle ens ”väga över” utan står där och stirrar dig blind. Jag ser någon som skriver under ett papper. Ett kontrakt. Jag hör att du ska vara något försiktig och inte leka med elden. Ser en barndom vars uppfostran inte varit sådär jätte lätt. Det känns som att du har gått tillbaka lite i tiden och tänker på gamla minnen och hur det var förut. Ser någon som arbetar och sliter men med en hobby som den brinner för. Kan vara du just nu. Många ser upp till dig. Alltså ibland blir läggningarna såhär konstiga. Nu känns det som att du som läser detta har typ 10 olika guider ( ta det med en nypa salt ) som vill och tycker väldigt olika och dom påverkar dig såklart. Men vad dom vill förmedla allesammans verkar handla om beslutstagande, vara lite försiktig, inte för impulsiv och att det är bra att du tänker tillbaka för att stanna upp lite. Tänk på någon du ser upp till. Följ tecken och råd som kan verka helt koko i början men som du sen kanske inser inte var så dumma ändå. Något har förändrats inom dig. Värderingar, åsikter, tankar, du kanske är slut på energi och undrar varför. Håll gnistan uppe säger dom. Allt kommer falla på plats och ta det lugnt så att hjärtat inte åker hiss hela dagarna. Släpp lite på allt. Låt dina guider och änglar ta hand om dina problem, ge bort dom. Dom vill hjälpa dig. Nu säger jag inte att du bara har en massor av problem och allting är blä men jag tror att det kan vara så att någon lätt kan trilla i diket ifall man inte är alert. Lyssna på ditt hjärta men lyssna också på saker som kan vara ologiska och otänkbara för tillfället. Hög 3- 🐤 Jag ser en kvinna som har ett husdjur vid sin sida- hon lär ut en massor av spännande saker till barn. Men också vuxna. Barnen kan vara metaforiskt för att man i början av sin karriär när man ex går på kurser är nyfiket som ett barn. Mycket respekt ser jag här och du är en ängel. En väldigt fin person med hjärtat på rätt ställe. Ser att du har blivit utvald till att vara denna ljusvarelse. Du blev utvald redan när du låg i din mammas mage. Du känns positiv och har dina trix för att höja din optimist som självklart kan sjunka hur lågt som helst när allting känns hopplöst men jag känner att du väljer att verkligen se det positiva i livet men har inte alltid gjort. Känns som du ”ber” varje morgon. Du har en ritual. Du lever i en kärleksfull miljö eller så har du otroligt mycket kärlek till dig själv. Men någonstans här så finns det en kvinna i bilden som inte är så trevlig. Hon känns rent ut sagt obehaglig och sträng. Och arg. Van att få sin vilja igenom. Och van att folk låter sig glida med hennes manipulativa spel. Det finns hemligheter och mycket förutsägbart. Jag tror detta kan vara en sorts varning till dig- men oroa dig inte- detta är dina guider som talar och du vet att dom skyddar dig och just därför vill dom att du ska vara uppmärksam för detta handlar om avundsjuka nämligen. Ser man som försöker stoppa något. Eller hejda dig. Försöker få uppmärksamhet. Han känner sig ensam och instabil. Kvinnan jag skrev om tidigare är förknippad med honom och detta har någon koppling till dig men kan inte se hur. Det kan vara det liv du lever som hon vill ”åt” och så är du eftertraktad vilket gör saken värre för denna kvinna. Tror det kan handla om en arbetskamrat. Du tjänar bra med pengar och det sticker i ögonen hos folk. Behöver inte vara pengar nödvändigtvis men du har liksom ”det där”. Något är påväg mot dig med storm och i och med att du är den du är så känner jag en viss godtrogenhet också, och där kanske det är dags att dra åt snaran lite så att du inte blir lurad. Jag gillar inte att skriva ut ”varningar” men se det inte så allvarligt - mer som ett råd. För jag kan inte ljuga om vad jag ser heller. Sammanfattningsvis av denna konstiga läggning så skulle jag vilja förmedla från dina änglar följande… och nu blundar jag och ser och hör. ” tänk dig för, lita på dina instinkter, förvara dina saker” och slutligen vill någon guide tala om att det finns en trappa som du känner till och den leder till en vind/utrymme med en del dammiga prylar. Du har glömt en sak där tydligen. Ja jag förstår att det kan låta som att jag kommer på detta från min fantasi - men tro mig att - det gör jag inte. Hoppas ni finner det ni söker och lyssna på era guider även fast ni själva är änglar som kom till jorden för att vara guider till andra. Alla behöver sin egen.

Lussan20
2020-04-13 13:48
#2

Tack!

Som vanligt vissa fullträffar! Håller på att rensa ut några som kör med härskartekniker genom att ringakta. Jag har tagit det förr, men nu fått nog. Jag rensar nog både här och där. Jag har insett att jag klarar mig själv i allt. Det är en tunnel jag gått igenom. Jag har varit naiv, godtrogen och det har haft sitt pris, men också varit en gåva…Tack för allt du ger…Mvh/WL🌺

Ninatarot
2020-04-13 15:11
#3

#2- Tack för din kommentar😊 Det behövs fler starka kvinnor som du! 💪🏻❣️

Jane-Lyzell
2020-04-13 17:23
#4

Tack det blev nr 3 - och vist känner jag igen en hel del 😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-04-13 23:03
#5

#4 - Vad kul att höra 😊 Tack för feedbacken❣️

Tant Grön
2020-04-14 12:48
#6

Brukar vara så säker på vilken hög jag skall välja, men inte den här gången. Valde till slut hög 1. Hög 2 kunde kanske också ha passat, huvudvärk för en karls skull ha. ha.

Annons:
Ninatarot
2020-04-14 21:16
#7

Jag brukar välja två högar om jag inte kan bestämma mig 😍 eller ibland så känns ingen rätt alls. Du har bra intuition, gå på den 🙏 Ja, dom ger både huvudvärk och i värsta fall migrän, om man får skämta till det lite😁

Upp till toppen
Annons: