Annons:
Etikettvägledning
Läst 376 ggr
Ninatarot
2020-04-06 22:42

Generellt tarotbudskap

Hej på er! Jag har tagit en liten paus från alla läggningar och fokuserat på att heala mig själv och rensa ur dåliga energier. La en här för ett par dagar sedan som ni säkert såg men den kände jag var - väldigt luddig och det är orättvist mot er att göra så. Jag har nu vilat upp mig för att kunna ta fram det allra bästa och jag har starkare beskydd än någonsin. Idag blir temat - ” Budskap från ditt framtida jag ” Som ni vet så är läggningarna generella, så ni får plocka ur dom budskapen som ni känner er träffade av, men jag hoppas såklart att så mycket som möjligt passar er 😊 Kram❣️

Annons:
Ninatarot
2020-04-06 22:43
#1

Hög 1- 🌿 Här kan jag se mycket passion för något, något som tar upp mycket av din tid och slukar upp dig inifrån. Det ser ut som att det faktiskt är kaosartat i ditt liv just nu på något sätt. Jag ser det som om du försöker hitta sanningen och letar efter allt möjligt för att den ska komma fram. Sanningen kan också vara ett ord för en viss fakta som du letar efter, inför ett projekt typ. Och oj vad envist jag känner att det är här. Du är inte en person som ger dig vid första taget. Känner att detta handlar om jobb och att det har gått ut över någon relation, mycket möjligt familjelivet. Som om vissa har åsidosatts utan att du är medveten om det pga din ( skulle nästan vilja säga besatthet ) i ditt projekt. Ser ut som en man försöker prata med dig, komma med budskap men att du liksom svävar omkring och inte tar emot det. Denna hög handlar mycket om att ta det lugnt. Verkligen sakta ner lite grann. Eller ganska mycket. För din egen och för andras skull. Du är extremt driven och omtyckt i den rollen du är i. Men ditt framtida jag säger att det faktiskt får vara lite lugnare en period nu för det har svämmat över. Detta behöver inte innebära att du mår dåligt, du trivs nog med många bollar i luften, och kommer alltid vara så- för du är sådan. Men just nu är det dags att lägga arbetet lite åt sidan för annars finns det risk för konflikter och annat oönskat. Det kan också vara så att ditt privatliv är upp och nervänt och att…. du har en partner som du ej litar på. Därav sanningssökandet. Jag ser faktiskt en rutschkana framför mig. En sån där lång, super lång. Som om du väntar på din tur att få åka och förhoppningsvis finns det ett svar där nere. För det är något du vill veta? Är detta arbete så är det något nytt på g och du söker info- men det går för snabbt och jag känner ett visst fokus men får huvudvärk. Den sortens huvudvärk som man får vid för lite sömn och slarv med rutiner. Är detta bara en relationsfrågor så undrar jag om du går i tankarna ifall du har blivit lurad eller känner dig lurad och söker dig åt annat håll. Ser någon framför mig som är stark psykiskt, svår att rubba. Med riktigt pannben. Ser även att halschakrat är något blockerat eller överaktivt skulle jag vilja säga. Som att du gör dig väldigt hörd på ett sätt som du inte brukar. En stressad högljudd röst. Du är definitivt en healer och har både familj och djur nära hjärtat. Men det har bara svämmat över lite just nu. Be ärkeängel Rafael om lite hjälp på vägen för att landa i en skön rytm igen. Du kommer finna sanningen eller det du söker efter. Men tålamod är det du behöver nu. Ser att du är vacker också,om du är kvinna så använder du gärna läppglans ( inte läppstift ) läppglans hehe. Naturell skönhet, både utåt och inåt. Du har tur när det gäller boende eller trivs där du bor tror jag. Känns hemtrevligt. Och ekonomin kommer du få en rejäl skjuts i om du bara saktar ner lite så att hjärnan inte bränner sönder. Nu hoppar jag tillbaka till relationer igen - om detta handlar om det vilken det kan göra för enstaka, så kommer ’allting lösa sig’ hör jag. Och du behöver inte oroa dig för vart du ska ta vägen eller vise versa. Det kommer att bli väldigt bra, även om det inte känns så nu. Är ganska säker på att flesta av er inte kommer känna igen er i relations-dilemmat här, men någon gör nog det mer eller mindre och till dig vill jag säga- oroa dig inte. Det känns som någon helt plötsligt kom in och ville hälsa något till någon av er, en man som vill säga förlåt, eller han har svårt att säga förlåt men han försöker. Det är till en kvinna med mellanblont hår. Han har en basker som är bruk med svarta korsade streck på, smal i ansiktet och jag skulle säga… lång näsa. En till kvinna är här, med kort krulligt hår som ser permanent ut. Väldigt kortväxt och fina naglar. Hör namnet Jessica, men det är inte hos som heter det. Eller Jess, jessie. Känns som hon som väntade på något som hon aldrig hann uppleva. Det var allt för hög 1. Hög 2-☘️ Här handlar det en del om relationer och äktenskap. Någon har gift sig/ska gifta sig eller firar x antal år som gifta. Ni har varit ett par i tidigare liv tror jag. Och ni kompletterar varandra väldigt bra. Känns som du är den som har ledarrollen lite.. Ni båda är andligt begåvade och jag ser ett ’evigt’ Detta är för evigt. Menat att vara. Du har ett tredje öga lika stort som ett tefat och är grymt begåvad ser jag nu. Du har fått ett evigt liv ( låter konstigt kanske ) men du har kämpat länge och ditt framtida jag vill nog säga att fortsätt, fortsätt och sluta aldrig. Du har svårt att tro på dig själv och jag kan se att du länge har gått runt och varit omedveten en öppen kanal, därför har du tagit på dig för mycket också. Som en svamp har du sugit in andras energier. Och just nu är du med om ett gigantiskt andligt uppvaknande. Kanske känner dig sjuk och misstror dig för att ha viruset som hemskt nog sprider sig runt här, men jag känner att om du känner dig hängig så är det inte för att du är sjuk. Du är med om ett större uppvaknande. Ser ut som du har bett om något för ett tag sedan, som inte har med detta att göra, men just där och då skedde det något. Tänk på att det vi ser i ögonvrån, det är där allting befinner sig. Så det skulle inte förvåna mig om du känt dig trött och sett en hel del skuggor slinka förbi men sen slagit bort den tanken. Inte för att du inte är medveten om din andlighet men detta stora tror jag inte att du riktigt vet håller på att hända. Dina relationer drabbas såklart också eftersom du förändras. Men det negativa du upplevt är påväg att vända och bli positivt. Om du inte upplevt några negativa känslor i större mängd så kommer du ändå märka skillnad i humör och ditt sätt att se på saker. Jag ser en harmonisk människa framför mig. Det känns som att ditt framtida jag bara vill tala om att stå ut motgångar och så hör jag att du inte ska vara självdestruktiv. Känns fruktansvärt att skriva så, men det är vi faktiskt alla ibland mer eller mindre om man tänker efter lite. Den sidan kommer successivt att förtvina. Någon/något kommer bjuda in dig till en ljusare värld där du kommer i kontakt med ting du längtat efter. Var uppmärksam hör jag. Här ser jag att du bör öppna upp ditt hjärt chakra. Det står liksom lite på glänt.. och hindrar dig. Om vi går tillbaka till relationer och äktenskap så tror jag detta handlar om ett giftemål där ni bägge har känt av en annan närvaro omkring er. Men ingen har sagt något. Du är inte sådär jätte öppen med att berätta vad du känner? Man behöver ju inte säga allt men jag tror din partner ( om det är en relation ) saknar dig och undrar lite vart du har tagit vägen. Du har ett stort hjärta och det vet många, speciellt din partner och vänner. Känns som han försökt säga något till dig men att du bara nästan fräst ifrån att han ska låta dig vara. Var öppen för idéer också, nya vägar. Saker kanske kommer ändras från och med nu. Jag får en känsla av barn. Vill knappt skriva det för jag får dubbla budskap. Men som det kan vara ibland så är det möjligtvis en metafor för en önskan. Du kanske önskar dig något. Ni kanske önskar att ni kunde hitta tillbaka till varandra. Och frågan är om ni kommer göra det. Och svaret blir ja. Det kommer ni att göra, och stå starkare än någonsin. Men det gäller att ta kontroll över ditt andliga jag som svävar omkring lite just nu. Ser även att hjärtchakrat kommer att öppnas igen när ni är med varandra som vanligt. Kanske kan detta handla om en konflikt också. Och därför har du stängt igen och slutit dig lite. Men försök släppa lite på gränserna och börja lita på… Lita på vad, undrar jag då. Dig själv kanske? Du kanske har gjort något du ångrar? Jag börjar känna mig splittrad för att det känns som du som valt denna hög inte förväntat dig att det ska handla om relationer…kanske för att du helst vill undvika det eller tycker det är ointressant fakta. Men det är vad ditt framtida jag vill tala om iallafall. Hög 3- 🌱 Den här högen handlar också mycket om andlighet och uppvaknande. Här känns det som att det finns en man med mycket logiskt tänk som håller på att öppna sig vare sig han vill eller ej. För det är dags nu. Nu pratar jag till dig personligen för det är viktigt att du vet om detta. Du har haft Drömmar om detta. Sen vet jag inte om det är mardrömmar eller ej men Drömmar har förekommit i form utav konstiga filmsnuttar men människor du inte känner. Helt tokiga saker. Men för att tala till er andra också så gäller det även över att ni öppnar er mer och mer. Många tycker processen är jobbig och förstår inte vad det är frågan om just då, för det känns mer som att ljuset gör era ögon totalt igenklistrade och så blir kontentan konstant huvudvärk istället. Vissa kanske inte tycker att ni behöver öppna er mer. Men det handlar om så mycket mer än det. Många av era anhöriga försöker få kontakt med er. En utav er har jag en känsla av, haft problem med sin mobil laddare ( helt knäppt jag vet) Och batterier dör snabbare och snabbare på mobilen vad ni än gör. Det är för att dom söker kontakt där. Om ni märker att ni googlar på saker och sökresultaten är helt irrelevanta så är det definitivt ett tecken från ovan. Jag ser som ett moln med massor av händer som sticker ut och alla vill ge så mycket kärlek. Erat framtida jag vill tala om att vara noga med att inte söka konflikter och att dra ner på den impulsiva sidan. Men det är nog inte så lätt för det känns som folk/någon tjafsar med dig. Och det känns som att du är en person som måste avreagera sig på något sätt varje dag. Fysiskt alltså. Inte slåss då, men göra något kreativt. Något hjärtat brinner för, som kan vara vad som helst. Men att du då inte har gjort detta på länge och resultatet blir bara ingenting. Jag ser en rätt allvarlig kvinna som vet vad hon vill men blivit typ manipulerad, känns så som ett så starkt ord men det ser ut och verkar så. Som att ditt kreativa jag har försvunnit och att din hjärna tar över för mycket. Så dina känslor samarbetar liksom inte riktigt. Du måste hitta nyckeln tillbaka till kärleken till dig själv. Känns som någon har snott den nyckeln. Iallafall för tillfället. Detta handlar mycket om din andlighet och ditt kärleksliv ser jag nu. Känns nästan som att du är lite förbannad på någon. Helt plötsligt fick jag den varma känslan i ansiktet man kan få när det kokar och någon har promenerat på ens nerver alldeles för länge. Kanske kommer det komma en konfrontation av något slag. Du kommer vinna den fajten om du går in med den inställningen. Vilket kanske inte är lätt för dig pga att du brukar ge dig inför denna person. Men inte nu icke. Det är slut på trams och att bli omedvetet eller medvetet förolämpad. Det är nu det gäller. Dags att visa vad du går för på riktigt och det gäller även den andliga delen. Var bestämd med långsam och ta beslut i lugn och ro. Du har änglarna med dig hela tiden och dom ber dig att ge din smärta/irritation/ilska till dom och låta det bara försvinna från dig så att du slipper det. Jag har en man med mig här med svart hår och han känns som en tyst filur, men vill ändå säga något. Eller bara hälsa att han fortfarande är kvar ”så du vet” säger han lite små fräsigt fast med glimten i ögat. Någons krokiga relation till en person jag misstänker har avlidit på ett sätt som inte var menat. Det var för tidigt. Men jag går inte in på detaljer för det är för personligt. Om någon känner igen sig så kan jag berätta mer, annars låter jag det vara. En kvinna som bott på äldreboende nära Eskilstuna får jag upp, hon är bortgången och vill säga hej och hallå säger hon. Superglad gumma med mycket stort vitt hår. Prydlig. Nu tog det stopp här. Och energierna börjar trilla ur händerna på mig, så det får bli sista ordet i denna hög.

Jane-Lyzell
2020-04-06 23:30
#2

Intressant tolkning tog nr 2 - mycket kan nog stämma in  - tack 🌺

Vad bra du tagit hand om dig själv - man ska inte forcera det andliga för mycket

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-04-07 11:09
#3

#2- Vad kul att höra! 😊 Ja, jag behövde verkligen det. Nu känns allting mycket lättare 🧚

Kyllan56
2020-04-07 13:07
#4

Jag valde också nr 2 och tyckte en hel del stämde. Det ingav även hopp inför framtiden, tack!🌺

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Ninatarot
2020-04-07 16:21
#5

#4- Tack för din kommentar! Härligt att höra 😊🙏

Tant Grön
2020-04-08 10:18
#6

Valde också hög nr. 2

Annons:
Upp till toppen
Annons: