Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 344 ggr
[Saganesha]
3/27/20, 6:35 PM

Andarna varnar o visar sig på olika vis, hur prata

Jag har upplevt ngt lustigt men mycket tacksamt det sista året. Ibland när jag träffar en ny individ så får jag en varning om personen i form av att dens ansikte ersätts med en annans ansikte vars beteende jag känner till sedan tidigare är att hålla sig borta ifrån. Så tex kan nye Mr individ ersätta sig med psykopat jannes ansikte eller så kan Miss nya bekant få ansiktet av falska sara. Det visar sig snabbt stämma i ordval och handlingar och jag går snabbt och smidigt därifrån innan ngt dåligt hänt. Ibland visar sig mina avlidna nära i andras kroppar också, som att de lånar ngns kropp att visa sig igenom ngn minut. Först var det otäckt men nu börjar ja vänja mig och känna tacksamhet. Det jobbiga är när den från andra sidan är så tydlig, inget genomskinlig alls, att ja tvivlar på att den enas avlidit! Ja menar, om ja står å ropar efter avlidne Robin på stan för han är så tydlig då tror ju folk utan seendet att ja ropar åt ingen! det ngn mer som har sett dessa transformationer eller vad man skan säga? Har ngn ett bra tips hur jag kan tala med mina nära när de visar sig på diverse vis?

Annons:
[Saganesha]
3/27/20, 6:39 PM
#1

Ps. Jag ör ny här o försöker lista ut var man ska lägga in om olika saker, har jag lagt detta fel så hjälp mig gärna tillrätta. Ds

Jane-Lyzell
3/29/20, 10:20 AM
#2

Välkommen in på forumet - det låter ju som du har ett bra varningssystem när det gäller människor kallas för transfiguration  - frågan är varför du har det ? Ligger det bakomliggande oro som gör du ser detta eller ? 

När började du se dessa  andliga saker ?

Du  skulle nog behöva gå en kurs för något bra medium som kan hjälpa dig reda ut vad du ser eller hur du ser. 

Vist kan andar vara väldigt fysiska ibland men det är ju bra om du lär dig mer i ämnet så du förstår mer - Lycka till 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Saganesha]
3/29/20, 10:47 AM
#3

Hej! Nej det är inte oro, det är en gåva jag tar emot och lyssnar på när den kommer. Det visar sig ju stämma och det är inte bara på varningar utan även på motsatsen. Förmågorna har ja haft hela livet men ja har inte uppmärksammat eller använt det speciellt djupt förräns nu senare. Haft fokus på annat och inte tagit hand om mina förmågor. Så nu utvecklar ja mig liksom genom att iakta och notera o forska vidare.. Kurs är planerat för att få hjälp att sortera upp förmågorna och förstå vad som händer bättre. Transmediumskapet är bland det första att förstå o utveckla. Mycket väl godkänd bekräftelse på att ja har det utvecklat, som gåva utan att studerat det har jag fått. Mitt hopp med dehär inlägget är att försöka fatta mer vad som händer, ventilera o prata om det med likasinnade INNAN ja har råd med kurs. Ja ser fram emot att prata med fler med liknande upplevelser 👌💟 Tack Jane! 🌈

Jane-Lyzell
3/29/20, 2:34 PM
#4

3 tror inte trans mediumskap är det du först ska utveckla - du bör förstå det mentala mediumskapet först för att förstå skillnaden emellan det två mediumskapen . Transfiguration kan du se medialt över en annan människas ansikte  med din inre mediala förmåga - transfiguration till hör inte trans mediumskapet utan det fysiska mediumskapet.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: