Annons:
Etikettspiritualism
Läst 423 ggr
Ninatarot
2020-03-03 19:33

Dagens tarotbudskap till er

Idag är dagens ämne ” vad är det för oväntat som kommer att ske” Välj med intuitionen och ta åt er det ni känner passar eran livssituation 😊🙏

Annons:
Ninatarot
2020-03-03 19:36
#1

Hög 1 - Röd Du kommer att hitta något du har letat efter väldigt länge. Eller hitta ett svar på något du undrat lång tid. Samla kraft för att hitta tillbaka till ditt spirituella jag. Du kommer bli förvånad över hur mycket en hel ostörd natts sömn kan ge. Du kommer att öppna upp ditt hjärta mer och se en utväg - som du ej sett tidigare. Eller som har känts omöjlig. Många av er kommer att resa på en lång färd inom kort. Mentalt eller fysiskt. Men iväg kommer ni komma. Det känns som om någon utav er redan har påbörjat sin resa mot ”solen” Eller rent mentalt mot erat hjärta. Får en bra känsla av denna läggning. Vissa kommer få se saker från erat förflutna. Kanske saker ni ej vill se ( inget obehagligt ,jag lovar ) som hur mycket ni fått kämpa som barn. Det är olika sorters resor i denna läggning. En tillbaka tripp ser jag klarare nu. Där ni får en varsin ”aha upplevelse” vilket kommer gynna er. Den här högen står också för påfyllnad av kärlek. Någon kommer ge dig en oväntad kyss eller värme av något slag. Något ni är oförberedda på. ( fast inte längre eftersom jag säger det haha 😂 ) Skämt å sido. - kanske finns det frieri möjligtvis… ja vi får se. Hög 2 - Gul Någon form utav överflöd ser jag här. Någon kommer bli befordrad och vissa hoppa högre upp i era roller på arbetsplatsen. Någon kommer till och med få en chefs roll eller sin egen chef. Ni bär på ett intellekt som heter duga och denna befordring kan komma att ske i maj eller september, även oktober. Men ni kommer att få reda på det tidigare, inom kort. Detta har ni förtjänat pga er kreativitet. Räkna med snabba svängningar i både humör och annat. Vissa kan få problem med magen, mindre åkommor som magkatarr/förstoppning, om ni går för fort fram. Mycket av vårat mående visas i magen och försök att lugna dig i den otroligt roliga situation som kommer komma så att det inte blir för intensivt. Känner att någon kanske väntar barn eller ska bli mormor/farmor. Någon form utav tillskott i familjen. Kanske ett spontant köp av husdjur. Hög 3 - Orange Här kommer det komma in oväntade pengar. Det kan även vara en räkning som ni tampats med att ni ej ska behöva betala pga något fel i systemet, låter konstigt men ibland kan det ju bli så- att man får en räkning på något som inte alls var enligt överenskommelse. Den utgiften kommer ej bli lika dramatisk och tjafset är över = mer pengar kvar för eran del. Men jag ser också att någon kommer skänka en slant. Kanske är ett arv på väg. Jag ser iallafall balans i ekonomin, speciellt för dom som ej har haft det. Och detta kommer oförväntat så var smart nu och bränn inte bort allting 😊 Vissa av er kommer ta en första riktiga tripp till ett paradis nära naturen, djungeln, allt som inte har med stadstrafik att göra. Och hitta en ro ni aldrig kunnat tänka er. Det ser vackert ut. Ni är änglar allihopa och kommer träffa likasinnade. Kanske ska ni på någon kurs i medial utveckling? Får en känsla av ren och skär lycka

Ninatarot
2020-03-03 19:43
#2

Nu måste jag vara lite jobbig och fråga igen angående denna tråd. Om jag lägger upp svarsalternativen först, måste jag då vänta med att lägga in svaren manuellt på tråden eller kan jag lägga upp dom på en gång? Meningen är väl att man ska se svaren på en gång för den som inte vill vänta 😊

Jane-Lyzell
2020-03-03 22:25
#3

2 som du gjort i denna tråden är rätt 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ninatarot
2020-03-04 06:57
#4

Perfekt! Kommer nytt budskap senare idag😊

Christina_46
2020-03-04 17:30
#5

Tack så jättemycket för läggningen. Mer pengar tackar man inte nej till 😉

Ninatarot
2020-03-04 18:04
#6

#5 - 😊🙏

Annons:
Upp till toppen
Annons: