Annons:
Etikettmedialitet
Läst 519 ggr
blåbärspajen
2019-01-21 11:18

vaknar av smäll..

Den senaste tiden har jag haft väldigt snabba Drömmar och sedan vaknar jag upp, t.ex. så har jag enbart drömt ett ord och vaknat. Inatt så vaknade jag av att det small till väldigt högt i rummet, lät som att något släpptes ner på golvet men när jag vaknade (efter varje gång) så var allt som vanligt.. Nån som vet vad detta betyder? Hände ca 5 gånger..

Annons:
Jane-Lyzell
2019-01-21 13:44
#1

Om du bor i ett trähus kan det vara trät som ger dessa smällar - då temeraturerna växlar.

Rent andligen kan det ju vara din egen andes energi som expanderar eller någon som är på besök

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

blåbärspajen
2019-01-21 15:41
#2

#1 jag bor i en lägenhet och jag har aldrig märkt av detta innan..

Vad menar du med min egna andes energi?

Jane-Lyzell
2019-01-21 16:36
#3

2 Jo när man sover går anden ur kroppen under en vis tid i sömnen och är i ande världen (den rätta världen för anden ) och hämtar kraft , troligen för att orka vara människa 😉

så när anden kliver i och ur kroppen kan det uppfattas som smällar om ditt medvetande vaknar innan din ande är helt o fullt tillbaks i kroppen.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

wildfire
2019-01-25 17:43
#4

Precis som Jane skriver Blåbärspajen så handlar det om när vår egen ande lämnar och återinträder i kroppen.

Du har som oss alla andra vaknat med ett ryck snabbt och när vi gör det så är det vår egen ande som vart ute på galej och återgår i vår fysiska  kropp och anledningen till att vi känner rycket eller hör smällen är för att vår kropp inte ska hinna känna känslan av panik och att den är död det är bara anden som är ute på vift och snabbt kliver in i vår kropp så vi inte ska känna en dödsångest.

Det här är dom flesta med om och det  är inget unikt alls tvärtom  och det är nåt bra just för vår fysiska kropp inte ska få upplevelsen av ångest och panik utan anden. Anden är så snabb och här kommer ryck och smäll, knall som av en kanon och det kan vara så högt så man vaknar av det.

Anden behöver vila mellan varven i en fysisk kropp och därför är vi med om det här.

Helt naturligt och inget att oroa dig för tvärtom men om du oroar dig be din egen ande att ta det lite mer varsamt nästa gång den lämnar och kliver in i kroppen igen . Du kan medvetet styra det om du kommunicerar med din egen ande för du och anden är ett 🙂

Upp till toppen
Annons: