Bortsprungna djur
Ja då har det hänt igen - vet inte om jag ska gråta eller skratta - eländigt är det - när sk medium hjälper till leta djur och skrämmer upp djurägarna mer en de borde i deras ångest efter deras saknade djur. - Troligen blandar de in sina egna rädslor och farhågor om bortsprungna djur - i detta fallet en katt som 2 medium sagt låg skadat och det var bråttom finna han - så ägarna har förtvivlat letat dag o natt i 1 vecka med detta nonsens påstående :(
Ägarna ringer mig i dag och jag kan absolut inte känna han är skadad - ger dem beskrivning vart katten är och försäkrar dem om han är i livet - någon timma senare sms dom mig att de funnit katten oskadd - så underbart <3 - Men fy på er som skrämt dem - etik och moral måste ni ha i dessa lägen . skärpning!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Det är inte alls bra men tyvärr finns det oseriösa människor överallt. Det är inte mycket vi kan göra åt det tyvärr. 😕
Stor kram till dig Jane för att du är en sådan fin tjej. 🌺
Så skönt att katten var oskadd! Underbart att du kunde hjälpa katten återförenas med hans människor 🌺
Tack🌺 - hade önskat de inte blev behandlade så av andra - det gör mig ont och ger inte medium kredit alls 😕
Underbart att du kunde hjälpa! 🌺
Glittertind
Ja och när det slutar väl ❤️