Vad är det som händer?
Hejsan! Upplever ofta när jag blundar ibl att jag det vita lysande prickar som far emot mig, Urskiljer ansikten, figurer, siffror, ord namn osv men upplever även snabba filmer och bilder, siffror, hus, vatten, omgivningar, människor mm vad har ni för tankar vad det kan vara? Kram 🌸
🌸
Det låter som din hjärna sorterar intryck!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Om prickarna kommer emot dig så får jag en känsla av att du är ute och "flyger". Jag brukar också göra det, men oftast efter en strandkant eller ovanför en väg. Ibland över vatten. Händer vid avslappning innan sänggående t ex. Eller så dyker saker upp i snabb takt, vilket är precis som Jane säger ett sätt att sortera intryck.
Tack för era svar! :) jo D kommer emot mig ganska snabbt, ofta färger som sveper förbi och cirklar runt, o ibland går filmerna långsamt också som jag tittar genom en "grottmynning" på ngt sätt. Så ser jag lite allt möjligt, men mycket siffror o ord på sistone i olika färger! Men kul o titta på 😂 ha det gott
🌸
Prickarna är energier. Färgerna är känslor :) Har detta mycket själv. Det är underbart. Använder det seendet när jag ska meditera och träna healing
fridaelvreus.blogspot.se