Goshtbusters- woodoseans
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/article51562.ab
ska bli intressant följa!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
….besöker Sverige för spritreklam…!?
Verkar ju seriöst. I AB till på köpet 🤢
//L
🤮
tänkte inte på spriten utan att han skulle gå på en woodoseans i SVERIGE!?
Jo, jag förstod det. 😎
Kombinationen fick mig att verkligen att ruska på huvudet.
//L
Har nu hitat den sk woodosensen
http://elfvinginstitute.org/2014/10/04/vip-seans-for-dan-aykroyd-m-fl/
Jag och ett par andra hade anlitats till att erbjuda VIP-gästerna lite olika upplevelser kring det mystiska temat. Jag tillhandahöll en kort VIP-seans kring att känna och förnimma Andevärlden.
**Wow, vad hände?
**– Det var ett enormt roligt sammanhang att hålla i en seans. Trots en del avvikelser i hur en sådan här seans bör gå till, så noterade jag att många fick någon form av intryck av det översinnliga. Tyvärr hade en hel del hunnit ta ett par drinkar innan seansen och då begränsas möjligheten av uppfatta Andevärlden på ett korrekt sätt, liksom om man blundar, då är det en annan slags upplevelse man får.
Herregud säger jag för tusan Camilla - hur kan du ge seans med deltagare som tagit ett par drinkar - man blandar inte spirit med spirit 🤤
===
#5 - Nja, säg inte det - medicinmän brukar väl ta hallucinogena droger för att underlätta övergången till transtillstånd.
Alkohol kan ju få en att se saker som inte finns - det som såg attraktivt ut på kvällen, visar sig på morgonen, dagen efter - vara ngt. som på sin höjd duger till att skrämma barn med.
//L
Ha ha ha 😃
Det är väl Camilla Elfving som säger att hon har fysiska seanser i dagsljus. Vad säger du om det Jane Lyzell? Har för mig du skrivit att ectoplasman inte tål ljus
I dagsljus mej veterligen är det endast DD home som har klarat det - Nää Det CE gör är transfiguartions seanser - de är alltid i rött eller blått ljus