Annons:
Etikettövriga-mediala-områden
Läst 2334 ggr
Jane-Lyzell
10/26/14, 10:38 PM

Kära Eva Åkerlund

Kära Eva - du har nu gått till andra sidan livet och vi här saknar dig ❤️- jag saknar din härliga humor dina fina ord och vår kamratskap som har funnits där i många år - sen jag flyttande till Avesta och vi första gången sågs på en seans jag höll där!

Du blev berörd och startade din egen utveckling i det mediala - då de dina på andra sidan fick dig förstå dina egna gåvor- det har varit ett privilegium att få följa dig igenom livet och du har även lärt mig vad en vän är- vi har följt varandra sen den första dagen vi sågs och jag vet du har ro nu - även om din kärlek finns med de dina som är kvar här på jorden så vet jag du svävar högt i Jesus kärleks energi- hur kan jag veta det - jo - min syster Ann har alltid funnits med dig för din hjälp igenom din sjukdom!

Du klarade cancern vilket inte min syster gjorde - Min kära syster som inte trodde på gud kom tillbaks igenom en elev och sa- " nu vet jag gud existerar" så jag vet Jesus finns där för dig! - en följeslagare som funnits där för dig i vått och tort.

Vi talades vid i lördags och i onsdags blev din sista dag i det jordiska livet - det tog mig 5 dagar få reda på din övergång - jag såg inget - ingen kontaktade mig om det skedda - men jag vet du prioriterade det andliga arbetet- så då jag arbetat andligt sen i onsdag - så ville du jag skulle arbeta klart - innan ditt besked om övergång gick fram. I dag efter kursen slut - landade det hos mig - tack kära vän för all den tid vi fick tillsammans. 

Jag hoppas du ser till att de dina får känna din närvaro ofta i den villkorslösa kärleken du förmedlade - tack för jag fick vara din vän och hälsa Zeddan75 och Carina - vi ses- kram Jane 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
Jane-Lyzell
10/26/14, 10:55 PM
#1

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
10/27/14, 7:00 AM
#2

Så vackert skrivet Jane! R.I.P Eva ❤️

Jane-Lyzell
10/27/14, 11:28 AM
#3

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Saffran0Spice
10/27/14, 11:41 AM
[JeanetteK]
10/27/14, 11:51 AM
#5

Jättefint skrivet. ❤️

Jane-Lyzell
10/27/14, 1:52 PM
#6

❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Annons:
[[Troll Måne]]
10/27/14, 6:42 PM
#7

Vacker minnesstund av Eva,tack Jane  det går hem hos hennes nära och kära  ❤️

Jane-Lyzell
10/27/14, 7:42 PM
#8

7. Det var ett konstigt inlägg- hur menar du ?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

stina63
10/27/14, 8:55 PM
#9

❤️

Jane-Lyzell
11/7/14, 11:15 AM
#10

Idag kl 14.00 tar vi ett sista farväl tills vi syns på andra sidan av Eva🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/7/14, 11:34 PM
#11

Oj en lång tuff dag i dag - mycket känslor vid Evas Begravning 🌺

Blev en väldigt minnesvärd ceremoni där vi höjde energierna med "Spirit in the sky" det sista vi gjorde i kyrkan ❤️

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
11/10/14, 12:01 PM
#12

Sorge fasettens palett har många fasetter  Arg -ledsen-ilsken och bedrövad - saknad - älskad och ego(självömkan) - ja vad säger man - inte lätt mista en kär vän <3

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Upp till toppen
Annons: