Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 2446 ggr
Jane-Lyzell
1

Symbol övning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad finns på kortet Glad vad ser du för symbol - sak-bild- de kan vara vad som helst- det är ritat i svart eller färg ?

Det är viktigt ni tar er tid att känna in bilden ordentligt med alla era 5(6 ) sinnen  - lycka till🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

leemland
0

Är nybörjare inom medialt och så men tänkte göra ett snabbt försök på detta, då jag fick en "konstig"  känsla när jag fick upp inlägget 😛

Spontant ser jag skog och att bilden är i färg. Tyvärr ser jag ingen direkt symbol, men som sagt är jag nybörjare så jag får gå på magkänslan bara🤪. 

Ser fram emot att få reda på svaret sen och se vad andra ser 🙂

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Pia B
0

Jag är ny på detta men jag får till mig små skor

Jane-Lyzell
0

1-o 2 beskriv gärna det ni ser i detalj

Ming
1

Jag ser en katt .

Cert
0

..Jag gissar på en symbol, ingen målad bild. utan en ritad, i svart. .. men äh, jag gissar på att den är ensam, hyggligt centrerad och central i mångas liv, fast ej i mitt.

Christina_46
0

Först fick jag upp något runt, ett hjul kanske.

Sedan dök det upp något kantigt, ett hus.

Pia B
2

Jag får skor, små som till barn eller dockor kanske och träd/skog/trädgård

Jane-Lyzell
0

Grattis Pia B

Svaret  är ;

Ming
0

#4 Vill gärna utveckla varför jag ser en katt: uppe till hö i bilden ser jag en form av ett kattöga och strax bredvid ser jag det andra ögat och min fantasi ser även nosen och formen av kissens huvud. Bra att testa och intressant för att på så vis förstår vi att vi ser olika och det finns inget rätt el fel….för som du skriver Jane så kan det vara vad som helst i en symbolbild.

Jane-Lyzell
0

9. absolut

Pia B
2

Oj det verkar som mitt tränande ger resultat vad skoj 🥳

lizaohman
0

Imponerande Pia B  🌺🏆

Elpida
0

Grattis Pia🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Philiothea
0

Vet att det är för sent. Men jag såg "fisk" haha, Först såg jag formen av en fiskform/vulva, som slog ut som en blomma, bladen bara fortsatte att vikas ut. Sen blev det en rundare form och något som stack ut i båda ändar. Sen tolkade hjärnan det till en fisk.

Philiothea
0

Vet att det är för sent. Men jag såg "fisk" haha, Först såg jag formen av en fiskform/vulva, som slog ut som en blomma, bladen bara fortsatte att vikas ut. Sen blev det en rundare form och något som stack ut i båda ändar. Sen tolkade hjärnan det till en fisk.