Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettandlighet
Läst 1016 ggr
[kajmal"]
0

Fegljus

[kajmal"]
0

citat från min bok, vet inte om det var ett ufo eller fegljus hansåg……………………………………. En annan gång är min numera avlidne vän, och jag på väg hem från fjälls när han upphetsad tittar i back-spegeln, och säger: – Det är nåt konstigt ljussken som följer efter oss! Han fortsätter köra men tittar hela tiden på det bakom oss. Jag vägrar vända mig om och se efter vad det är, men anar oråd och undrar om det är vännerna uppifrån som (60)

följer efter oss. Det pågår ett par kilometrar, sen är det borta. Vännen pratar hela tiden om det han såg och gissar på allt möjligt, men jag säger ingenting

[kajmal"]
0

min förra bostad var lärarbostaden i byn. sonen till en avliden man berättade en historia för mej. hans far och några kompisar hade åkt ner till byn och gått på byns cafe, så gick de senare efter byavägen, då ser de en ljusstråle stiga upp från skorstenen på lärarbostaden. "nu dog läraren" sa kompisens far. …..när de kom på skolan på morronen efter, hade läraren dött kvällen innan

[Smulan_88]
0

Hoppas att det var en solkatt jag såg idag!! Har aldrig hört talas om fegljus! Va nämligen lite märkligt idag… Jag gick in i köket i vårat tyP nya hus, det är fortfarande delvis delat boende då vi tar över efter svärförälldrarna och i taket ser jag ett märkligt ljus sken. Kändes som det kom från en konstig vinkel, så kollade runt lite för att se vart det reflekterades ifrån. Undersökte det inte jättemycket utan kollade bara omkring men hajade ändå till.. Det första som slog mig var *det är en ande

[Smulan_88]
0

Hehe.. Va nog bara en solkatt inget märkligt har hänt ;)