Medialitet
Hur uttrycker sig din egen medialitet och hur utvecklar du den?
Förstår du varför medialiteten är där?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"

Har nu funderat lite på det här! Min intresse för medialitet har gjort att jag vuxit som människa. Det är svårt att utveckla sin medialitet utan att göra en personlig utveckling, för mig har det inneburit att växa som människa, att förstå varför jag gjort mina val och vad jag nu har lärt mig/ska fortsätta lära mig. Jag har blivit en mer harmonisk, starkare och lycklig person.
Jag har även lärt mig att lita på min intuition, att lyssna på min inre röst.
Min medialitet, som egentligen började med healing och tarotläggningar, för det var där det största intresset fanns, har burit fram till att jag äntligen tagit till mig och förstår att det är healing som är min främsta uppgift. Det är det jag är ämnad att göra. Det hindrar mig inte från att fortsätta att lägga tarot eller göra en länkning då och då, men det är inte min huvuduppgift. Jag har även kunnat påverka och öppna upp mina övriga familjemedlemmar. Kunnat hjälpa även dem med sina personliga utvecklingar, vilket är fantastiskt roligt att följa.
Jag försöker fortsätta att utvecklas genom att åka upp till Ramsberg någon gång om året och träffa underbara likasinnade, jag mediterar och läser böcker i ämnet. Framför allt jobbar jag ganska mycket med healingen för att fortsätta utvecklas - och det är underbart!!!!! <3 )
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
1 Härligt Elpida 😃 Ja det sprider ringar på vattnet :-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"