Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 1225 ggr
leemland
0

Någon erfarenhet?

Hejsan, Jag undrar om någon har erfarenhet av kurser från Änglating i Ystad? Finns det något ställe där man kan kolla upp recensioner om sådana här kurser? :) (hoppas ni förstår hur jag menar) Ha en bra dag :)

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

Har aldrig hört talas om dem - men å andra sidan dyker det upp nya kurshållare hela tiden - så helt rätt av dig fråga dig för- allt är ju inte guld tyvärr.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

leemland
0

#1 Okej, tack för svaret! Nej jag va/är lite osäker , mest för jag läste om ett ställe som va lite bluffat i Ystad . (Tror tom de va här inne.) Men de har visat sig vara ett annat ställe. Men vill ändå ha lite mer på benen om dessa :P

/ J 
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game"         Sajtvärd för aupair.ifokus.se/    &  bakverk.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

Det är nog klokt i den mediala djungel som finns därute idag !

Elpida
0

Jag har heller ingen erfarenhet av stället, kanske det finns någon annan som tittar in som har varit i kontakt med dem..

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

leemland
0

Jag hoppas verkligen det. :)

/ J 

AnnikaIII
0

Du kan ju alltid kolla vem som utbildat den här personen, det brukar ge lite info om ifall hen är seriös eller inte. …

Carpe momento

leemland
0

#6 Tyvärr vet jag inte var personen är utbildad. Står inget speciellt om personen bakom butiken/stället och där står inte särskilt mycket om dennes utbildningar/kurser heller. Så tyvärr kan jag inte kolla det :/

/ J 

Jane-Lyzell
1

7 Står det inte så är det något som de vill dölja - skulle vara mycket vaksam!

leemland
0

#8 Jag känner också lite så. Här är deras hemsida, ni kanske får någon annan uppfattning än jag . Ni är ju mer kunniga än jag 😛

/ J 

Jane-Lyzell
0

9, fråga dem var de utbildat sig - det skulle jag göra 😉

Denna kommentar har tagits bort.
leemland
1

#10 Det har jag inte ens tänkte på 🤪 haha. Men de kan man ju klart göra 😛

/ J 

Jane-Lyzell
0

12. Bra 🙂

Pia B
0

10 Får man fråga vem som utbildat dig?

Jane-Lyzell
0

14 absolut - Jag är certifierad av ICSSH-  The internationell College for Spiritual Science and Healing .  Min huvudlärare och examinator var Rev. Colin Fry

Pia B
0

I England? Får man fråga vem Colin Fry är utbildad av? Är det fler medium i Sverige som är utbildade av Colin?

Jane-Lyzell
0

16.http://www.colinfry.co.uk/about.html 

Colin har varit ett arbetande medium  över 35 år. Han är registrerad healer i Surrey Spiritual Healers Association och i United Spiritualists. Ja det finns säkert fler ställen nu då han är minister.

Ja det finns några fler medium i sverige

Fast nu är vi låångt ifrån Topic som inte handlade om varken Mig eller Colin

Pia B
0

Okej Tack ändå Jag tittar på länken