Någon erfarenhet?
Hejsan, Jag undrar om någon har erfarenhet av kurser från Änglating i Ystad? Finns det något ställe där man kan kolla upp recensioner om sådana här kurser? :) (hoppas ni förstår hur jag menar) Ha en bra dag :)
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Har aldrig hört talas om dem - men å andra sidan dyker det upp nya kurshållare hela tiden - så helt rätt av dig fråga dig för- allt är ju inte guld tyvärr.
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
#1 Okej, tack för svaret! Nej jag va/är lite osäker , mest för jag läste om ett ställe som va lite bluffat i Ystad . (Tror tom de va här inne.) Men de har visat sig vara ett annat ställe. Men vill ändå ha lite mer på benen om dessa :P
/ J
"So complicated, Look how we all make it, Filled with so much hatred, Such a tired game" Sajtvärd för aupair.ifokus.se/ & bakverk.ifokus.se/
Det är nog klokt i den mediala djungel som finns därute idag !

Jag har heller ingen erfarenhet av stället, kanske det finns någon annan som tittar in som har varit i kontakt med dem..
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag hoppas verkligen det. :)
/ J
Du kan ju alltid kolla vem som utbildat den här personen, det brukar ge lite info om ifall hen är seriös eller inte. …
Carpe momento
#6 Tyvärr vet jag inte var personen är utbildad. Står inget speciellt om personen bakom butiken/stället och där står inte särskilt mycket om dennes utbildningar/kurser heller. Så tyvärr kan jag inte kolla det :/
/ J
7 Står det inte så är det något som de vill dölja - skulle vara mycket vaksam!
#8 Jag känner också lite så. Här är deras hemsida, ni kanske får någon annan uppfattning än jag . Ni är ju mer kunniga än jag 😛
/ J
9, fråga dem var de utbildat sig - det skulle jag göra 😉
#10 Det har jag inte ens tänkte på 🤪 haha. Men de kan man ju klart göra 😛
/ J
12. Bra 🙂
10 Får man fråga vem som utbildat dig?
14 absolut - Jag är certifierad av ICSSH- The internationell College for Spiritual Science and Healing . Min huvudlärare och examinator var Rev. Colin Fry
I England? Får man fråga vem Colin Fry är utbildad av? Är det fler medium i Sverige som är utbildade av Colin?
16.http://www.colinfry.co.uk/about.html
Colin har varit ett arbetande medium över 35 år. Han är registrerad healer i Surrey Spiritual Healers Association och i United Spiritualists. Ja det finns säkert fler ställen nu då han är minister.
Ja det finns några fler medium i sverige
Fast nu är vi låångt ifrån Topic som inte handlade om varken Mig eller Colin
Okej Tack ändå Jag tittar på länken