Går andar på semester
Ja det kan man undra ? - behöver dom det ?
Eller är sådant endast kopplat till Jorden ? - vad tror du ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Häpp, det kan man undra. Semester, nej. Men jag tror att de också kan uppleva behov av vila. Om det nu är så jobbigt som det sägs att försöka ta sig fram till oss, så borde de ha behov av påfyllning av energi. Kanske. 🍸
😂
😃
😂
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
😃
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
☀️ 👻🍸 😉
~ mayolica ~

Det ska väl vara semester från vårt eviga frågande och tjatande då😉
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
H ah ah Sant Elpida😉
🙂
Tror det är VI som behöver en paus emellanåt! För att inte bli "överhettade" det tar på krafterna för mottagarn!
Tror att det är sunt att ägna sig åt helt vardagliga saker emellanåt och inte vara Andlig 24-7, vi lever här och nu det skall man inte glömma. Annars kan det lätt gå överstyr och det börjar gränsa till psykos istället för känslighet.
Det är starka krafter som är i omlopp, det skall man inte glömma, och det är A och O att ha båda fötterna på jorden och inte sväva iväg rejält.
Har träffat människor som säger exakt samma saker som ett duktigt medium, men där man klart hör och känner att detta är sjukt! Så glöm inte att ta "semester" emellanåt, o bara var i nuet!
Så svaret på frågan för min del blir då…. att andarna klarar sig nog utan semester, men vi behöver ägna oss åt vardagliga saker emellanåt för att orka med att ha en sund kontakt.
så sant Ians🙂
Nä andar går inte på semester - eller ?
Ja. Min mamma tar semester när jag kommer till hennes gamla stuga.
När jag närmar mig stugan på sommaren (hennes barndomshem) så sitter hon där på trappan och väntar. Och det är hon som har resfeber, hon kan sitta där redan ett par månader innan och vänta att jag skulle komma.
🙂
Nä Det tror jag inte på, men JAG tar semester från DEM ibland! Hihi :)
Många Goa Kramar
Annisangel