Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övriga-mediala-områden
Läst 1273 ggr
Elpida
0

Vilken metod använder du?

Min dotters ena katt försvann inatt. Hon ringde och ville  ha hjälp med att leta så vi körde till bostadsområdet för att hjälpa till. När jag väl kom dit kom jag på att jag hade ju kunnat ta med mig min pendel. Jag fick låna ett halsband att pendla med men det var så attans blåsigt ute att det var svårt att se ordentligt. Jag blev ledd till en bakgård, vi vågade dock inte gå in och leta eftersom det kan vara lite suspekt med folk som kliver omkring i andras trädgårdar när de inte är hemma. Dock kom ingen liten kisse när vi ropade "/.  Hon kan ju förvissa vara skadad och rädd, då gömmer de ju sig.

Vilken metod använder ni mer när ni letar efter försvunna djur? Jag ska erkänna att jag inte riktigt hade ron att sitta ner och försöka se katten. Ibland blir jag ju väldigt rastlös och vill ha svar… fort! Jo, jag kan tänka mig att de suckar djupt där på andra sidan åt min otålighet ;-). Jag är ju lite så där att: Ja, men det förstår ni väl att det här är superviktigt att hitta lilla kissen, hon är ju älskad och saknad. Så ge mig en bild nu så jag kan hämta lilla hjärtat!

Så, hur gör ni när ni hittar de försvunna små kamraterna?

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Maikailoa
1

Att hitta katter är inte enkelt. Man blir, som du säger, lätt missledd av sitt eget medvetande.

Konsten kan vara att försöka koppla bort tankarna, och det som blir kvar är den information man behöver.

[Bettanbop]
0

Som djurkommunikatör får jag en telepatisk kontakt med djuren, har inte haft några större problem hitils, förutom en häst som tvärvägra att svara mig. Har provat med tre försvunna katter och fått kontakt med dem, men inte lyckats få någon av dem att gå hem. En katt blev så förvånad och sa att "nämen jag är ju hemma", men enligt djurägaren så var han inte alls det. Katter är svåra att få dem att lyda och gå hem.

Jane-Lyzell
1

Problemet med djur(om de inte är svårt skadade eller döda) är att de rör sig och ibland snabbt - det bästa är om djurägaren tänker(sänder) tankar telepatiskt till djuret att komma hem. Man kan även följa det tankespåret sk  Psi spår då med pendel eller pekare eller sig själv som instrument! men man får då vara snabb och på plats då psi spåret har en viss före livslängd. - jag själv ser med djurens ögon var de är.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Pandette]1
2

Jag ropar på mina katter, då kommer de hem. Förr hade jag en katt som jag kunde säga till att han skulle hämta de andra katterna, så gjorde han det. Tyvärr är han död nu.

[The new Woo]
2

Håller med #3 här att det är svårt att se var djuret befinner sig när det rör sig runt om det inte är skadat eller dött och då kvar på bara en plats. Är djuret dött är det andra tekniker mot om det lever.

Hellas
0

Jag ser platsen de befinner sig på men som ovan beskriver så rör de sig så fort att det är svårt att pricka in tätt, däremot så kan man ringa in de områden de befinner sig på om de inte rör sig alltför snabbt längre sträckor.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
0

Rent spontant skulle det kännas mest "rätt" att se med kattens ögon var den befinner sig, för mig. Min känsla med den här katten var att den inte skulle våga sig långt iväg, snarare ligga och trycka nånstans i ren rädsla. Min känsla var rätt. Dock hittade de inte henne i den trädgården jag pendlade fram, men hon var inte långt därifrån. Nu är hon hemma hos matte & husse igen, nöjd med att få maten serverad och bli ompysslad. Dessutom kom hon fram först när husse kom hem från Sthlm och kallade på henne, tror hon kände sig tryggast med honom!

Det måste ju helt klart vara svårare när katten är aktiv och förflyttar sig.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0

Härligt katten är hemma :)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"