Öppen eller hemlig?
Jag undrar hur ni gör. Är ni öppna gentemot kreti och pleti om er medialitet? Eller gör ni skillnad på folk och folk? Eller är ni kanske under utveckling helt i hemlighet?? Törs du sticka ut hakan på arbetsplatsen?
Jag tror Jane är jättehemlig på sin arbetsplats 😂😂😂
Ha ha ha inte mycket hemlig här inte 😉
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag slosar inte energi pa icke-troende, det har bara negativ impact pa mig sjalv. Min gava ges bara till de som fortjanar den.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag är under utveckling, går en mediumutbildning på två år. På arbestplatsen vet ingen. Min närmasta familj ( sambo + barnen) vet o några få vänner. Förra veckan berättade jag för min mamma, vet att hon som alla andra I min släkt är stora skeptiker. Reaktionen var väntad men jag blir ändå otroligt sårad när hon skrattar mig rakt I ansiktet o kallar mig lättlurad o lättpåverkad. Vad ger henne rätten att döma min tro?
Men hon lämnade faktiskt några föremål som jag ska ge några kursare, till våran psykometriläxa. Så vi får se vad hon säger sen..
Ha ha ha Ja Jane du är nog jättehemlig 😃😉
Nä jag lever helt öppet med mitt men tar hänsyn till dom som inte alls tror eller ens är intresserad av att höra om andligheten skulle falla på tal.Kan inte tänka mig alls att påverka nån i någon riktning utan sånt får var och en upptäcka själva men öppen är jag och skulle aldrig kunna tänka mig att dölja den jag är.
Jag är öppen med det, oavsett vad andra människor tycker och tror.
Sen tycker jag väl kanske inte alltid att är det känns lämpligt att föra saken på tal ? Alla är ju inte intresserade av sådant, och jag ser ingen anledning att pracka på folk som inte vill höra om det. (samma sak som att jag inte uppskattar att kristna predikar bibeln och försöker pracka på mej "sin sanning") men förnekar det inte om saken kommer på tal. 🌈
Sen finns det ju människor som är intresserade av "mediala fenomen" och undrar ,har frågor och funderingar och det tycker jag är helt ok oavsett vad dom själva tror. 👻
Har absolut inget emot att prata om det med folk som är "icke troende" om dom tycker att själva ämnet i sej är intressant,eller är intresserade av att ta del av olika synsätt. 🙂
Sen dom som endast verkar vara intresserade av att framföra sin egen syn på saken, utan att visa intresse av att vilja ta del av andras synsätt tycker jag däremot känns ganska tråkigt och meningslöst att berätta och dela med sej av upplevelser till 😴
~ mayolica ~
4. Ja det där med släkten - ibland är dom värst - men du det är ju rädslor och okunskap.
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag är mycket hemlighetsfull.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Generellt diskuterar jag inte saken med folk. Det är väl antingen om någon själv för det på tal, eller om jag känner av att det är en öppen person jag talar med. Men inte alltid ens då. Jag känner inget behov av att prata om ämnet med andra, som det är nu. I såna fall skulle det vara på någon kurs eller så, då tycker jag det är självklart att diskutera med de andra kursdeltagarna.
Jag är öppen och står för den jag är och vad jag har. Jag har upptäckt att många är intresserade och själva har haft upplevelser dom har bara inte vågat berätta av rädsla för att verka tokiga. Men det har varit många intressanta och givande diskussioner i och med att jag varit öppen med mitt.
Bra fråga det. :) Har gräns för att berätta och beror på vem. Min familj tror inte speciellt på det eller har ingen intresse. Jag har lite svårt för att berätta för min t.ex mamma när hon frågar vad jag ska göra om jag skulle gå på kurs eller seans då hon ska passa min hund. Men kanske framöver hon förstår bättre eller den dagen hon kliver in i andliga världen och säger AH jag förstår…! :)
Blir mer som öppen bok när man umgås med vänner som har samma intresse eller likadant om denna området. Visst kan jag gärna också berätta lite för andra som är nyfiken och sen är det upp till dem vad de tycker. :)

Jag är öppen med min medialitet, men jag går inte omkring och pratar om den om det inte kommer på tal och någon kanske frågar eller har funderingar. 🙂
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag är öppen med vad jag tror om det kommer på tal, men går inte runt och "missionerar" dvs alltid pratar om detta med allt och alla.