Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: spiritualism
Läst 1335 ggr
[Lindyhop]1
5

när är det dags att dö?

Vad tror ni? Är det helt spikat och förutbestämt när vi ska gå vidare eller finns det "olika utgångar"som någon har uttryckt det? Dvs påverkar ens livssituation och händelser i livet då tiden är inne? Det finns ju medium som säger sig få till sig om man har långt kvar eller inte (fast det senare säjer dom inte antar jag. Vad säjer ni som jobbar som medium får ni veta när en person ska gå vidare? Och vad tror ni alla om förutbestämt "utgångsdatum"? PS ursäkt om frågeställningen är virrig, men jag är en smått virrig person. Och nyfiken…

Jane-Lyzell
5

Ja du-Jag tror faktiskt inte man ska veta det- man ska inte leva sitt liv rädd för döden- man ska leva sitt liv i vetskap om att de kommer ske en dag!

Vist kan man se på människor som inte har långt kvar i jordelivet- men inget man berättar om - finns liksom ingen mening berätta det- ingen mår bättre av att veta.

Jag vet när jag själv ska gå , eller snarare ett sista datum- där jag inte kan vara kvar mer. Helt övertygad om vi har flera utgångar ur livet och vi väljer själva när vi vill passera till nästa värld.

gillar inte dessa förutsägelser om dödsdag en del håller på med - man får passa sig så det inte blir självuppfyllande profetior. Att få ett dödsdatum kommer alltid ligga där i bakhuvudet- inte bra.

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

lizaohman
4