Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: spiritualism
Läst 1166 ggr
Verna
8

Lustigt sammanträffande!

Hej!

När jag skulle bestämma mig för ett användarnamn så valde jag Verna eftersom det var det namn som kom till mig, jag kände helt enkelt att det var det jag skulle heta här! 

Hade aldrig hört namnet innan ens! Det lustiga var att jag var ute och körde igår och behövde vända och svängde därför in på en annan väg, det lustiga var att den vägen hette Vernas väg!!!

Har googlat på namnets betydelse och det verkar betyda faith, true och spring/spring-green.

Vad kan detta sammanträffandet vara ett tecken på?!! Hur ska jag tolka det?

Tack! 🙂

Verna
2

Det kanske är så att jag ska utforska vad som finns in på den vägen?

Kyllan56
2

Visst är det ett sammanträffande och jag tror att det du själv föreslår låter spännande. Kanske är det ditt ödes väg. Du får utforska den och berätta vad du såg och upptäckte. Spännande!

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Verna
3

Kan vara svårt att få tillfälle att utforska vägen eftersom det var när jag övningskörde men ska försöka få möjlighet, man är ju väldigt nyfiken på vad som finns där!!

Det kanske är ett tecken på att jag är på rätt väg? 

Ja det är verkligen spännande! Hajade till när jag såg skylten! Något måste det betyda :) Alla tolkningar är välkomna!

Jane-Lyzell
0

säkerligen har det en större mening - skoj😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
2

Det är inte säkert det kommer till dig på en gång, men håll ögonen öppna för rätt som det är dyker det nog upp något som ger en aha-upplevelse =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Verna
0

Ja det känns som att mitt liv är på väg att förändras! 

Både min syn på livet och synen på mig själv! Jag tror att allt snart kan ta en oväntad vändning faktiskt.. När jag minst anar det har jag en känsla av!

Ians
0

Hej Verna!

Vilken spännande förklaring till ditt nick! skall bli kul att se vad det kan ge så småningom! 

Som jag brukar säga…allting har en mening, inget är en slump. Om vi bara vågar öppna våra sinnen och se det!

Verna
2

En del andra sammanträffanden har skett det senaste vilket lett både till det ena och det andra resultatet men i slutändan så är det jag som stått upp för mig själv i alla sammanhang! :) Funderat länge att se på filmen the secret och såg den första gången här i veckan, den var ju fantastisk, mycket inspirerande! Den har gått på repeat här hemma sen dess! Dessutom snubblade jag över filmen Good Will Hunting! Som också visade sig handla om vad man kan åstadkomma bara man tror på sig själv och kommer i kontakt med sitt inre/sina känslor och att man bara vågar ta steget så öppnar sig hela världen för en! :)

Jag tror att jag snart kommer att hitta min väg! :) Snart kommer jag att få det livet jag alltid drömt om! Fyllt med kärlek :)

Jane-Lyzell
0

8. oj så spännande - härligt🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Elpida
0

Det låter som en fin utveckling Verna!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus