Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 829 ggr
Kenzo
2

Smycken

Undrar när man ska lära sig att lyssna på sig själv. Hade tappat bort mina smycken som jag har gjort. Tänkte för några dagar sen att jag skulle be om hjälp att hitta dom här men samtidigt tänker hör jag ordet garderob ha ha tänkte jag. Men sen glömde jag skriva här skall gå upp i gästrummet och se efter min vita underkjol och vad hittar jag där om inte smyckena lyssna och tro på sig själv är svårt. Ha en bra dag alla kram Tove

Jane-Lyzell
1

Aha - ja man ska lyssna på sig själv - vad kul du hittade dem och vad fint du delar här🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Ians
2

Ja har vi inte alla varit där någon gång? Själv letade jag som en galning efter en nyckelknippan en gång. Svettig arg o uppgiven …för jag hade bråttom. Hör jag en röst som upprepar …Under mattan! Men mattan såg platt o fin ut så jag fortsatte leta i resten av huset. Tillslut när jag bestämt mig för att stanna hemma för jag var så sen, lyfter jag lite trotsigt på mattan, för att bevisa att de INTE fanns där! Eller hur!? Där låg nycklarna så fint. tycker jag borde lärt mig då, men inte, har gjort om misstaget att inte lyssna många gånger. Tills jag nu har börjat inse att det finns någon som talar till mig och vill hjälpa mig på riktigt! Det är inte inbillning eller hitte på!

Jane-Lyzell
0

2, ha ha ha härligt - ja tänk hur man blundar ibland🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"