Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: medialitet
Läst 691 ggr
Jina.
1

Mitt första möte

Hej!

Hoppas att jag få skriva det här.

Tänkte bara fråga en sak och delar med mig min upplevelse.

När jag var 4 år gammal fick jag mitt första möte med andra sidan. Jag låg i en våningssäng, under mig låg min syster och snarkade, på andra sidan i samma rum låg min mamma och sov också som min syster. Jag var klar vaken och lekte med mitt gosedjur då plötsligt tog mig någon på mina axlar, ganska så hårt (typ som denne ville säga att det är läggdags nu du ska sova) jag tittade direkt ner och såg min syster sova fortfarande och min mamma med. Jag blev så chockad av denna upplevelse så att jag tappade min röst för några minuter, försökte ropa efter min mamma men det gick inte.

Har det hänt nån gång att ni tappat eran röst i vilken sammanhang som helst?

Som barn blir man ju ganska så rädd för sådana saker, men med åldern förstod jag ju vad som pågick, har sedan denna upplevelse sett och vart i kontakt med andar, även när jag inte ville för jag var ju barn och rädd som sagt. 

Jag bodde i en stad där det varit krig innan, så många dog och många var vilse, hade jag bara förstådd det så hade jag kunnat hjälpa de vilsna själar. Men det var ju inte så enkelt.

Hälsning

Jina.

www.mediumjina.se

Jane-Lyzell
0

Spännande - tack för du delar med dig🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

catcult
2

Jag tycker att det låter som en klassisk variant av "sömnparalys", men det är ju svårt att säga så här långt i efterhand.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Jane-Lyzell
0

snarare UKU😉

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"