Vad var det jag såg?
Hej. Igår när jag var på skolan och hade lektion, rummet var ganska mörkt med lite bakgrundsljus och vi såg på en PowerPoint . Bilden visades utanför den vita tavlan till höger på en filmduk. Fröken stod nästan mitt framför den vita tavlan när hon pratade med oss och hon var riktad mot oss med ryggen mot tavlan. Med jämna mellanrum. Under ca 30 minuters tid kunde jag se en ljusfigur bakom henne. Först trodde jag att det var hennes energi jag såg, men hon var riktad mot mig och ljusgestalten var i profil och syntes bakom henne och lite till vänster om henne. Den försvann och kom igen efter en stund. Vad var det jag såg? Var det hennes energi eller var det mina ögon som lurade mig eftersom jag växlande mellan att se på ljusbild och på henne eller var det hennes beskyddare?
Om det var andligt hennes inspirerare snarare en beskyddare eller energin- eller så var det dina ögon som växlade - svårt säga så här.
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack för svar Jane :-) Förstår att det är svårt att säga. Hoppas på det första. Hon är en underbar person som varit med om mycket inom vården.
2. Då är det nog det första 🌺
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag skulle tro att det är hennes vägledare/beskyddare som visade sig.
www.mediumjina.se