Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettandlighet
Läst 1061 ggr
Jane-Lyzell
0

Spöke - Ande

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej , ja som ni vet bor och arbetar Jag på Ramsbergsgården , Sveriges äldsta spiritualistiska kursgård i bergslagen-men i alla fall vi har bott här i 10 år nu och det är ofta man både ser och känner av ande världen- ibland är dom väldigt fysiska och solida , som en natt jag vaknade (vi var magsjuka) bodde då i anexet (där de sk dårarna bodde förr) jag var tvungen upp och kräkas- då sitter det en ande (man, morfar) på sängkanten till min mans säng!
Han var solid- fysisk men något genomskinlig och strålade - han höll sin hand på min mans bak /höft. Jag säger till anden vänta här jag måste bara springa o spy- men då jag kom tillbaks såg jag inte han längre- shit hade velat prata 
Men det visade sig att Min mans morfar verkligen avskydde att kräkas och min man fick det, ja andra vägen istället för att spy-ja så kan de också hjälpa till 
detta är bara en av många andliga upplevelser

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[VSK]
0

Var anden kritvit ?

Jane-Lyzell
0

Näe🙂

[VSK]
0

Om den hade varit det. Varför kritvit? (har sett min förra katt kritvit flera ggr, trots att den var svart som levande) 🤔

Jane-Lyzell
0

3. kritvit är ju andens färg - så kanske inte så konstigt🙂

[VSK]
0

🙂

lizaohman
1

Den enda gång jag som vuxen sett en ande i fysiskt tillstånd så var hon så solid så jag trodde det var en levande människa och fattade inte vart hon tog vägen när hon *poff* försvann. Inget ljus där inte.

Jane-Lyzell
0

6. ja dom har jag också upplevt - man blir lite paff när det bara försvinner i toma intet 🤪