Öppnar upp
Jag går just nu en utbildning i OrtoBioNomi, ett mjukt sätt med lätta tryck att korrigera kroppen tillbaka till smärtfritt läge. Ungefär som en naprapat eller kiropraktor men utan knäck och bräck. Det intressanta är att det verkligen har kickat igång min healing. Jag känner verkligen i hela kroppen hur flödet startar, och det roliga är att mina kurskamrater också känner det. Två andra kvinnor i gruppen håller också på med healing, varav den ena även är medium, och båda talar om för mig att detta är sååå rätt för mig för kraften är så stor. Det gör mig både glad och varm i hjärtat då jag har en förmåga att racka ner på mig själv. Det känns i hela kroppen att jag äntligen har hittat rätt, det är det här jag ska hålla på med. Jag har fått höra många gånger att jag ska hålla på med healing, nu börjar det gå upp för mig att det faktiskt håller på att hända. Jag plockar upp mina kunder i kroppen och känner av - kan inte riktigt förklara. Tänk att kunna använda både OrtoBioNomi och healing ihop och kunna hjälpa människor tillbaka till ett smärtfritt liv - ljuvliga känsla!! En lycklig Elpida
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Vad glädjande att höra att du hittat hem Elpida! Det är guld värt och jag är glad för din skull.
Jag själv tror att när man är en typisk hjälpare yrkesmässigt, privat eller båda delar så idkar man någon form av healing, vilket man märker/har nytta av när man sedan utbildar sig till healer.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Jag har ju gått Reiki-utbildningen steg 1 och praktiserat healing i några år, men mest på distans och det har gått bra. Jag har ju känt hur andra hjälpare kommit till mer och mer och nu känns det liksom dags att ta steget fullt ut. Fantastiskt!
"Du har alltid två val"
Låter spännande och härligt!!!
så glad jag blir för dig Elpida🙂- stort lycka till🌺
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Låter toppen Elpida, blir sugen på en sådan kurs jag också!

Tack hörrni, det är både spännaden och härligt!
Ians, det är vår stora förhoppning att OBN ska komma igång ordentligt. Det är skulle nog passa dig!
"Du har alltid två val"