Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 737 ggr
myzan65
0

Automatisk skrift

Söker kontakt med någon som kan det här med automatisk skrift. Vill gärna utbyta erfarenheter, jag har haft och har egentligen fortfarande i viss mån lite svårt för det här… Har intar prövat att använda pennan under långa perioder för jag ville se om "det här" skulle sluta, men icke sa nicke… funkar i stor sett varje gång. Märkligt tycker jag för vad ska jag göra med "den här" förmågan egentligen?! klarar inte att gå ut offentligt även om jag skulle vilja…

AlienInvasion
3

Vad brukar du skriva om?

myzan65
0

Det är ofta personliga saker som rör enskilda individer… därav knepigt för vad gör man av det? Kan du det här med autoskrift*?

AlienInvasion
2

jag kan det där med att "andar" luras

sannolikt får du inte fram någon information alls, det entiteten gör är använder ditt minne

myzan65
0

Okej det kan säkert ligga något i det…men jag kan ju inte ha något "minne" av individer jag inte känner… har nämligen prövat på att ta emot "meddelanden" till personer ex från den här sajten o det har varit meddelanden som verkat finnas substans i… Nå vad vet jag, skulle vara fint att få utbyta erf. med någon som kan hantera autoskrift…

[Lindyhop]1
1

#3 Långtifrån alla andar luras!

AlienInvasion
3

#5; sant. De flesta är ärliga tillräckligt mycket för att man ska luras när det väl gäller.

AlienInvasion
2

#5; sant. De flesta är ärliga tillräckligt mycket för att man ska luras när det väl gäller.

Elpida
0

Jane är väldigt duktig på det här med automatisk skrift, hon tittar nog in under dagen. Själv provade jag hemma i början av året, sedan kom lite annat emellan. Nu blev jag sugen på att ta upp det igen🙂

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Jane-Lyzell
0
Jane-Lyzell
0

Mysan65 - det du får fråga dig är varför du får skrift till andra människor och här på iFokus -Vad är det för syfte med det? om du endå inte kan framföra dem- läs lite om automatskrift i länken - och det jag skulle vilja säga är att ungefär de första åren kan man inte lita på dess innehåll- för det måste gå via ditt sinne , som först måste bli rent ifrån dig själv och dina egna föreställningar- sådant tar tid!

Om du vill kan du skicka ett pm till mig så kan jag titta på en av dina texter för att säga vad det är !

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"