Automatisk skrift
Söker kontakt med någon som kan det här med automatisk skrift. Vill gärna utbyta erfarenheter, jag har haft och har egentligen fortfarande i viss mån lite svårt för det här… Har intar prövat att använda pennan under långa perioder för jag ville se om "det här" skulle sluta, men icke sa nicke… funkar i stor sett varje gång. Märkligt tycker jag för vad ska jag göra med "den här" förmågan egentligen?! klarar inte att gå ut offentligt även om jag skulle vilja…
Vad brukar du skriva om?
Det är ofta personliga saker som rör enskilda individer… därav knepigt för vad gör man av det? Kan du det här med autoskrift*?
jag kan det där med att "andar" luras
sannolikt får du inte fram någon information alls, det entiteten gör är använder ditt minne
Okej det kan säkert ligga något i det…men jag kan ju inte ha något "minne" av individer jag inte känner… har nämligen prövat på att ta emot "meddelanden" till personer ex från den här sajten o det har varit meddelanden som verkat finnas substans i… Nå vad vet jag, skulle vara fint att få utbyta erf. med någon som kan hantera autoskrift…
#3 Långtifrån alla andar luras!
#5; sant. De flesta är ärliga tillräckligt mycket för att man ska luras när det väl gäller.
#5; sant. De flesta är ärliga tillräckligt mycket för att man ska luras när det väl gäller.

Jane är väldigt duktig på det här med automatisk skrift, hon tittar nog in under dagen. Själv provade jag hemma i början av året, sedan kom lite annat emellan. Nu blev jag sugen på att ta upp det igen🙂
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Mysan65 - det du får fråga dig är varför du får skrift till andra människor och här på iFokus -Vad är det för syfte med det? om du endå inte kan framföra dem- läs lite om automatskrift i länken - och det jag skulle vilja säga är att ungefär de första åren kan man inte lita på dess innehåll- för det måste gå via ditt sinne , som först måste bli rent ifrån dig själv och dina egna föreställningar- sådant tar tid!
Om du vill kan du skicka ett pm till mig så kan jag titta på en av dina texter för att säga vad det är !
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"