Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
LĂ€st 1807 ggr
Jane-Lyzell
2

Personlighetstest !

http://se.41q.com/
Detta var lite skoj đŸ™‚

SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Jane-Lyzell
0

sĂ„ hĂ€r blev det för mig - det stĂ€mmer ju bra :-) 

Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nÀstan allt som intresserar dem. Socialt begÄvade. MÄste leva sitt liv i enlighet med sina vÀrderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttrÄkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. MÄnga och varierade talanger och fritidsintressen.

KarriÀrer som skulle kunna passa dig:

SkÄdespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnÀrer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lÀrare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, sÀljare, artister, prÀster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

Tips: Placera musmarkören pÄ rubrikerna för förklaringar av begreppen.(funkar inte dÄ jag kopierade)

VildaVittra
0

Mitt resultat stÀmmer faktiskt riktigt bra in pÄ mig.

Din personlighetstyp:

BestÀmda och uppriktiga. Födda ledare. Utomordentlig förmÄga att förstÄ övergripande organisatoriska problem och finna hÄllbara lösningar. Intelligenta och allmÀnbildade, ofta mycket bra talare. VÀrderar kunskap och kompetens och har inget överseende med ineffektivitet eller dÄligt organiserad verksamhet.

Företagsledare, VD:ar, organisationsgrundare, affÀrsförestÄndare, chefer, entreprenörer, domare, advokater, jurister, datakonsulter, universitetslÀrare, politiker, kreditrÄdgivare, fackrepresentanter, marknadschefer, banktjÀnstemÀn, systemanalytiker, forskare.

Hur förberedd Àr du egentligen för krig, arbetslöshet, brÀnder eller sjukdom? LÀs mer pÄ Prepping iFokus

Jane-Lyzell
0

Ja lite kul test😉

linnease
0

kul test đŸ‘ đŸ™‚

trollemor
1

Rolig grej  đŸ‘ â€Š.. fast tystlĂ„ten, hmm, mina barn ( som ju inte Ă€r nĂ„gra barn lĂ€ngre ) anser att jag pratar för mycket och för lĂ€nge med allt o alla  đŸ˜Ž

Den yrkesinriktning som jag valde att utbilda mig inom blev VĂ„rd och Omsorg đŸ™‚

Din personlighetstyp:

TystlÄtna, idealistiska tÀnkare. Vill tjÀna mÀnskligheten. StrÀvar efter att leva upp till sina vÀrderingar, som tenderar att vara omfattande och vÀl genomtÀnkta. Extremt lojala. Flexibla och avslappnade sÄ lÀnge de inte upplever att nÄgon av deras grundlÀggande vÀrderingar hotas. Oftast begÄvade skribenter. KvicktÀnkta, med förmÄga att se nya möjligheter. Vill förstÄ och hjÀlpa andra.

Skribenter, artister, personalvetare, socialarbetare, svensklÀrare, bildlÀrare, förskole- och dagispersonal, prÀster, psykologer, forskare, fritidspolitiker, redaktörer, studievÀgledare, journalister, religionslÀrare.

millam
0

Kul test Àr det! StÀmmer rÀtt bra ocksÄ, jag fick:

Din personlighetstyp:

TystlÄtna, allvarliga, kÀnsliga och vÀnliga. KonfliktrÀdda. Undviker situtationer som kan leda till motsÀttningar. Lojala och trofasta. Extremt vÀlutvecklade sinnen. Estetiskt lagda. Uppskattar konst och skönhet. Ointresserade av ledarskap och makt. Flexibla och mottagliga för andras argument. Tenderar att besitta originalitet och kreativitet. Lever för stunden.

Artister, musiker, kompositörer, designers, förskole- och dagispersonal, socialarbetare, personalvetare, lÀrare, veterinÀrer, skogvaktare, naturforskare, ekonomibitrÀden, snickare, kuratorer, sekreterare, tandtekniker, serveringspersonal, kockar, sjuksköterskor, mekaniker, fysiologer.

lenjon1
0

Vilken tur att jag valt rÀtt yrke hÀr i livet dÄ jag arbetar som lÀrare
.

Din personlighetstyp:

PopulÀra och kÀnsliga, med enastÄende social kompetens. UtÄtriktade och empatiska. Uppriktiga och Àrliga i sin strÀvan att förstÄ hur andra mÄr. Tycker i allmÀnhet inte om att vara ensamma. Ser allt ur ett mÀnskligt perspektiv och ogillar objektiv analys. Mycket framgÄngsrika i att hantera relationsproblem och att leda debatter. Vill vara till nytta för andra och sÀtter troligen andras vÀl före sitt eget.

LÀrare, konsulter, psykologer, socialarbetare, personalvetare, prÀster, affÀrsbitrÀden, sÀljare, HR-personal, direktörer, eventkoordinatorer, politiker, diplomater, skribenter, skÄdespelare, designers, hemmafruar/hemmamÀn, musiker.

Kyllan56
1

Kul att jag valde yrke efter min personlighetstyp. đŸ™‚Din personlighetstyp:

Entusiastiska, kreativa och idealistiska. Kan göra nÀstan allt som intresserar dem. Socialt begÄvade. MÄste leva sitt liv i enlighet med sina vÀrderingar. Entusiastiska inför nya idéer, men blir uttrÄkade av detaljer. Flexibla och öppna för argument. MÄnga och varierade talanger och fritidsintressen.

SkÄdespelare, journalister, skribenter, musiker, konstnÀrer, konsulter, psykologer, entreprenörer, lÀrare, personalvetare, politiker, diplomater, TV-reportrar, marknadsförare, forskare, sÀljare, artister, prÀster, PR-ansvariga, sociologer, socialarbetare.

”NĂ€r HjĂ€rtat och Sinnet Ă€r i balans
 DĂ„ Ă€r allt möjligt”

Ians
1

Lite kul 😉

Din personlighetstyp:

Elpida
0

Din personlighetstyp:

=)

"Du har alltid tvÄ val"

Medarbetare pÄ Spiritualism iFokus

Kyllan56
1

Det verkar som Jane och mĂ„nga av hennes Medarbetare Ă€r av samma personlighet! đŸ˜‚

”NĂ€r HjĂ€rtat och Sinnet Ă€r i balans
 DĂ„ Ă€r allt möjligt”

Apootie
1

Hehe vad kul đŸ˜ƒ

Detta fick jag. Men slutför det jag pĂ„börjat
 eh det beror ju pĂ„ đŸ€Ș
KĂ€nns som att det passar mig ganska bra!
Om karriĂ€rerna: Har sedan nĂ„got Ă„r velat bli psykoterapeut (men först och frĂ€mst psykolog), Ă€lskar böcker och att skriva sjĂ€lv. đŸ˜ƒ

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och kÀnsliga. Slutför vad de pÄbörjat. Extremt god mÀnniskokÀnnedom. Lyhörda för andras kÀnslor. StrÀvar efter att leva upp till sina vÀrderingar, som tenderar att vara omfattande och vÀl genomtÀnkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rÀtt. Oftare individualister Àn ledare eller underordnade andra.

Personalvetare, juristassistenter, lÀrare, lÀkare, tandlÀkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievÀgledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Babydino
1

SĂ„ hĂ€r blev det för mig. Dock visste jag inte riktigt vad jag skulle svara pĂ„ vissa frĂ„gor dĂ„ det varierar. Tex: I större sĂ€llskap tar du initiativet till samtal eller vĂ€ntar du pĂ„ att nĂ„gon tilltalar dig? Som sagt det varierar. 
Tycker dock det stĂ€mde rĂ€tt bra i slutet Ă€ndĂ„. 

Din personlighetstyp:

Kraftfulla, originella och kÀnsliga. Slutför vad de pÄbörjat. Extremt god mÀnniskokÀnnedom. Lyhörda för andras kÀnslor. StrÀvar efter att leva upp till sina vÀrderingar, som tenderar att vara omfattande och vÀl genomtÀnkta. Respekterade för sin starka vilja att göra rÀtt. Oftare individualister Àn ledare eller underordnade andra.

Personalvetare, juristassistenter, lÀrare, lÀkare, tandlÀkare, kiropraktorer, psykologer, skribenter, musiker, artister, fotografer, förskole- och dagispersonal, studievÀgledare, bibliotekarier, marknadsförare, forskare, socialarbetare.

Jane-Lyzell
0

11. Japp🙂

lizaohman
1

Ja, jag Àr ju utbildad till lÀrare i alla fall, har jobbat inom sociala sektorn. , mÄlar och skriver. MÄnga tyckte jag skulle bli skÄdis nÀr jag var yngre :)

Din personlighetstyp:

addapadda
0

Din personlighetstyp: