Alla hjärtans Dag !
Önskar alla en fin alla hjärtans dag ❤️
Dagens inspiration:"Hjärtat´s timglas"
Kärleken - Kär - leken fyller hjärtat med allt i vår jordiska sfär - den sträcker sig även till andlig värld. Det fysiska hjärtat en livslängd har - så ta vara på de dagar du får här på jord. sprid din kärlek till alla du håller kär - Inte bara på alla hjärtans dag- utan i varje dag i varje timma och minut- då kan du den dagen ditt fysiska hjärta runnit ut - skåda tillbaks och säga- jag gav av hela mitt hjärta så mycket jag bara hann .Vis är kärleken
(c) Jane Lyzell
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Tack detsamma Jane! ❤️Vi la upp våra Alla Hjärtans Dag inlägg samtidigt kl 14.11, men då vi inte behöver två tar jag bort min. 🙂
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Oki ❤️ Ha en fin dag !
Desamma! har en fin dag! 🙂 ❤️
Öppenhet kommer inte genom att göra motstånd mot våra rädslor, utan genom att lära känna dem väl.
Vad vackert och väldigt tankvärt skrivet.
Ler.
Glad hälsning från Lisa :)
1 Ganska lustigt att vi la in det 14.11 vilket också är den 14 november 14/11 - vilket är födelsedagen om man blir till den 14 februari- Vilket jag är❤️ coolt jag blev till på alla hjärtans dagen 🙂
Är det en tillfällighet vi just la in det 14.11 tja vem vet - men lite spännande allt😉
Jag har också funderat på det sammanträffandet. Av alla dygnets 86 400 sekunder lades våra inlägg in samtidigt. Jag visste inte ens att du var inne på forumet. Det var ganska dött här igår. Kanske betyder det bara en bekräftelse på hur stor hjärtats och kärlekens kraft är. Kärleken den största kraften av dem alla! ❤️
7. ja kanske - men just det att jag är född den 14 november och blivit till den 14 feb(alla hjärtansdag) + att vi båda samtidigt lägger in det 14.11 - det är mer en bara slumpen 🌺
# 8 Det tror jag också, att det är mer än slumpen! 🙂

<3<3<3
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus