Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: andlighet
Läst 720 ggr
Angel3
1

Starkt band i pannan

Igår fick jag sån kraftig huvudvärd och det var som ett start band över min panna. Jag stod nästan inte ut.
Gick och sov.
Vaknade med huvudvärk och har haft det hela dagen.

Hua, vad är detta???

pernillaa
1

migrän?

Ha en bra dag! // Pernilla

Angel3
1

Jag har endast huvudvärk vid feber. Märkligt detta.

[Lindyhop]1
1

Spänningshuvudvärk? Går det inte över snart bör du kolla upp det.

[Lindyhop]1
2

Uttryckte mej luddigt ursäkta! Alltså: det KAN vara spännungshuvudvärk men går det inte över på något dygn alt att det inte hjälper med smärtis bör du kolla upp det.

TezzD
0

Har du kanske druckit för lite vatten?
Det är viktigt att ta ett glas innan man lägger sig och ett glas när man går upp, kroppen behöver det för att "starta systemet" på morgonen, mest för leverns skull,. och på kvällen är det viktigt för reningens skull.

Glömmer man det så kan det resultera i en enorm huvudvärk, precis som du beskriver har jag haft det själv, men medicinen var varken tabletter eller annat, det var vatten! 😃

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Kyllan56
1

Om du inte brukar ha huvudvärk, det gör jätteont och inte vill ge med så ring sjukvårdsupplysningen! Det kan kännas tryggare och de kan råda dig hur du ska göra. Krya på Dig!

http://www.migran.org/subpage1.asp?nodeid=61459

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Angel3
1

Tack alla! Idag är jag ledig från jobbet och känner mig mycket bättre i mitt huvud.

Ska se när detta återkommer nästa gång.

Jane-Lyzell
0

7 Huvud värk ska man inte leka med - särskilt ny huvudvärk - ett läkar besök är nog rekommendera- krya på dig🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"