Rening:-)
InbÀddat innehÄll kan anvÀnda tredjepartscookies och spÄrningsskript.
đ
SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Ăr"
Mohaha ha ha haâŠ. :D *asgarvar* Ăr det sĂ„ ni jobbar pĂ„ RamsbergsgĂ„rden?? Jag bestĂ€ller tĂ„gbiljett direkt!
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjÀlm Àr dÀrmed inte kvar :) ~
1 He he he Nee- detta Ă€r nog snarare New ageđŽ
;)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjÀlm Àr dÀrmed inte kvar :) ~
Haha! Det Àr dÀrför man har en nedÀrvd rÀdsla för healers :D
đ
đ/ đJa man blir lite av bĂ„de och, för trots att detta Ă€r ett sĂ€tt att driva med healers sĂ„ Finns det trots allt en del som faktiskt beter sig sĂ„hĂ€r. Min mor var pĂ„ massage och den som utförde massagen sa innan att hon ocksĂ„ var spiritstisk. Mitt under massagen sĂ„ började hon uppföra sig konstigt ropade pĂ„ nĂ„gon och bar sig Ă„t, och sa att hennes hĂ€nder fastnade, för det var nĂ„gon ande dĂ€r, som höll fast hennes hĂ€nder, min mor vet inte riktigt vad denna ande villeâŠ.. för hon blev livrĂ€dd och tog sig dĂ€rifrĂ„n snabbt.
7 men herregud - sĂ„ illađ
#7 Sorgligt att höra! Ju mer man överdriver ju mindre tror jag pĂ„ personen. Stackars din mamma Ians, det skulle skrĂ€mma vem som helst! đ
âNĂ€r HjĂ€rtat och Sinnet Ă€r i balans⊠DĂ„ Ă€r allt möjligtâ
Ja det finns mĂ„nga som kĂ€nner sig kalladeâŠmen fĂ„ Ă€r utvalda đ ibland Ă€r det sĂ„ man undrar om det finns nĂ„gon form av Diagnos bakom stolligheterna! TyvĂ€rr, tyvĂ€rr för det ger dĂ„ligt rykte till dem som Ă€r seriösa och faktiskt har kontakt eller kĂ€nner av saker.
10 sĂ„ sant Iansđ€Ș
Rosalee