Eld?
Jag drog mig just till minnes när jag för ett tag sen var i obalans både psykiskt och fysiskt så var jag på meditationscirkel och en kvinna där gjorde en snabb avkänning (?) i min aura och kände att jag hade ett hål i auran på min kvinnliga sida. Och fick även upp bilder av eld inom sig, men kunde inte tolka ut vad det betydde. Inte heller jag kunde få till mig något om det - jag upplevde ingenting då hon försökte förmedla bilden. Vad kan man tolka detta som, finns det något generellt som eld står för, eller var det högst personligt tro? Jag har klurat på detta lite då och då och tänkte nu att jag slänger ut frågan här. Osäker på vilken grupp jag skulle,lägga det i dock, flytta gärna om den ligger fel :)
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
Problemet är att det är inte din eller min tolkning av det den kvinnan fick upp som är av betydelse - det är endast den kvinnans egen tolkning som är den rätta (då det tolkades igenom hennes sinne)
Eld står ju för - Kraft - förgörelse-ljus-….. ja finns säkert mer - kan ju vara en aspekt av elementen med!😉
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Sant. Och hon kunde själv inte tolka ut nåt, så där blev det stopp. Jag vet att i samma period fick jag upp kort efter kort i både ängla- och andra kortlekar som handlade om nya tider, om att gammalt skulle ut och nytt in, att lämna det gamla bakom sig och se framåt. Så det kanske har med det att göra… Hmm….
~ jag har bytt avatar! den tidigare mer anonyma katten i lime-hjälm är därmed inte kvar :) ~
2. troligen :-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"