Totemdjur
Hittade ingen tråd om detta, men undrar lite om totemdjur. Har läst om olika, men jag undrar hur man själv kan se djuren, om man har ett/några.
Kan man vara utan totemdjur?
Hur ser man dem? Är det bara genom meditation osv?
Hur vet man vad ens totemdjur är?
För häromdagen drömde jag en väldigt tydlig dröm om mina husdjur (råttor) och en av dem förvandlades till en liten koltrast tror jag det var. Det var iallafall en svart liten fågel, som gjorde att jag kände stark kärlek och lycka. Kan detta vara mitt totemdjur eller var det bara en fin dröm?
Det är säkert koltrasten, för nu - totemdjur byter man vart efter man behöver dess kraft o visdom :-) fiffigt va !
Man kan få se dem i meditaion om man ber om det(särskilt trummeditationer är särskilt lämpade för det)
tror nog du har en liten råtta med dig också- jag är råtta i det kinesiska horoskopen eller vad man kallar dem :-)
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
2. absolut kan man se dem i drömmar😴
Kul då e vi 2 råttor🤪
Vad häftigt! :D Hihi ja! Läste att jag var en eldråtta med, man är tydligen sådana tecken med :)
4. Oj eld råtta det låter farligt :-)- kommer inte ihåg mitt eget - du kanske har en bra länk där man ser det ?
#5 hehe 😃
Jag hittade på wikipedia: http://sv.wikipedia.org/wiki/R%C3%A5tta_(zodiak)
Därifrån kan man ju läsa mer från länkarna längst ner. På den engelska sidan kan man läsa ännu mer 🙂
5. Tack Jag e Metallråtta Hmm- stålis😂
Beskrivningen på Råttan i länken är slående för mig . oj oj
#7 stämde ganska bra på mig med :D