Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 930 ggr
[Cytisus]1
2

Framtidsblick

Vet inte riktigt vad man kallar det, men jag kör med framtidsblick.

För en vecka sedan beställde jag ett kitt med olika kristaller. Inatt hade jag en tydlig dröm om just dessa. Och vips, så kom de på posten idag. Vad som var skillnaden från tidigare framtidsblickar så hade jag en stark känsla att kristallerna faktiskt skulle komma på posten idag. Lite stolt över mig själv faktiskt! =)

Någon som haft någon liknade upplevelse? Är det ovanligt?

Tack och hej!

lizaohman
0

Var det oväntat att de kom just den dagen?

[Cytisus]1
0

Eftersom jag beställde dem från England och under helgdagarna så var det ganska oväntat. Men jag förstår din poäng, jag skulle lätt kunnat räkna ut det utan att tänka på det. Det skulle lika väl kunnat vara ren slump.

lizaohman
2

Fast poängen var förstås att du hade en klardröm om kristallerna. Hur väntade de än var. Jag hade en klardröm en gång där jag blev upplyst att 13 var slutnumret på ett lotteri (minns inte om det var Bellman eller Penning eller ngt annat vanligt storlotteri). Jag rusade in på kiosken på väg till skolan och frågade vad slutsiffrorna var. När jag fick svaret 13 så hojtade jag: Jag visste väl det! och rusade ut. He he he. Och till vilken nytta undrar man då, dragningen hade utförts på natten/morgonen, så jag kunde inte dra nytta av kunskapen. MEN jag fick ett litet bevis av andevärlden. Kanske var det så med dina kristaller också :)

Jane-Lyzell
0

😃

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

[Cytisus]1
0

Jo det var väl en klardröm, den var fylld med intryck även att den bara varade max en sekund. Har kvar bilden i huvudet, dock inte riktigt lika tydlig som i drömmen. Och det är ovanligt för min del.

Maria Katarina
0

Jag tycker att du ska lita på din magkänsla. Jag tycker också att ju mer man bejakar dessa känslor, desto mer får man till sig. Visst är det viktigt att vara skeptisk, men i det här fallet tycker jag inte det finns någon orsak till att vara det!

lizaohman
0

Vem har varit skeptisk, Maria Katarina?

Maria Katarina
0

TS själv i ett av sina inlägg.

[Cytisus]1
0

=)

lizaohman
0

Aha - nej det behöver han inte vara. Det är stor skillnad på en klardröm och en vanlig dröm, tycker jag, så det borde vara lätt att skilja på. Som sagt så tror jag också att det är ett sätt för vår andlige ledare att påvisa sin existens. Ett bevis. Vad gäller framtidsförutsägelser så har jag fått lära mig att andarna inte förutsäger framtiden. Helt enkelt för att de inte vet. De kan tala om att du ska få ett brev för att de ser brevet postas. De kan tala om slutsiffran på ett lotteri för att dragningen är gjord. OSV. Fast det finns ju de som siar om framtiden. Jag har ännu inte hittat någon som varit riktigt säker på den fronten. Vet ni nån? En av tidens stora medium var ju Edgar Cayce. Han var tvärsäker på att det fanns ett gömt utrymme under sfinxen. Nu har de med 100% säkerhet fastställt med modern teknik att det finns det inte. Så besviken jag blev.

[kajmal"]
0

en dag hade jag en vaken visjon, såg en brandbil komma och köra

dagen efter ringde min systerson brandkåren, som kom då ett hus nere i byn brann

Maria Katarina
0

#10: Jag är också lite tveksam inför siare. Har ju blivit avläst ett par gånger och det har verkligen träffat mitt i prick, men någon som förutspår saker som händer i världen..? Nja… The Jamison Twins siar om framtiden, och verkar enligt vad jag förstått ha ganska rätt för det mesta. Men på nåt sätt känns det inte riktigt som att det är meningen att vi ska veta så mycket om framtiden.

I-I-I
0

Wow!