Nyårslöften?
God morgon!
Hur är det, har ni avgett några nyårslöften? Själv ger jag inga eftersom jag sällan kan hålla dem, man brukar sätta ribban allt för hög och så känner man sig misslyckad när man inte kan hålla det. Det enda nyårslöftet jag avgett och hållit var att köpa snygga underkläder under hela året (snygga OCH funktionella 😉), det var lite lättare att fixa😛.
OM ni har avgett ett löfte, vad är då bästa tipset för att verkligen lyckas genomför det?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Jag har slutat ge nyårslöften. Istället kan jag bestämma mig för en förändring alla årets dagar, vilket jag tycker är bättre. Så mina löften till mig själv kan vara ett jag ger idag.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Inga löften - nya tag är mitt motto- håller med man blir bara besviken😕 om det inte funkar!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Inga löften för min del, det är förlegat helt enkelt och jag blir inte duktigare på att genomföra ett löfte på grund av att det givits under nyårsfirandet :)
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Jag har runt 10 "löften", som jag kanske egentligen vill kalla för mål, det är liksom inte viktigt för mej att uppnå dom helt, utan jag vill bara ha något att sikta på. Har både svåra och lätta för att jag ska känna att jag kommer framåt med nånting i alla fall men utan att det blir för lätt. Tycker nyårslöften är bra och tvingar en att utvecklas lite ;)
Jag har också massor med nyårsmål! Jag har drömt riktigt stort inför det nya året, hoppas åtminstone någonting slår in av det jag planerat! :)
Lovat mig själv att må bättre för varje dag, med åtanke att livets bana inte är en rak väg. Försöker verkligen anstränga mig att undvika negativitet och röra mig i positiva banor. Inte alltid lätt, men väldigt roligt.

Det som är positivt är att man kan sätta sig ner och göra ett bokslut över året. Fundera på vad man vill behålla och vad man kanske vill förändra. Nyåret gör det mer tydligt och blir för många en möjlighet till ett nytt avstamp. Som många skriver här är det kanske bättre att sätta upp mål snarare än löften!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Inga direkta nyårslöften men jag försöker ständigt förbättra mig. Just nu jobbar jag på att uppskatta människor i min omgivning. Min man tror jag börjat smygsupa… Nä, jag skojade bara :) :)
9. ha ha ha ha ….😃
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Rosalee