Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: off-topic
Läst 1307 ggr
Jane-Lyzell
2

Toalett snusk :(

Ibland undrar jag ? - hur snuskigt äckliga människor är? -Man undrar om de hanterar sina egna toaletter hemma som det gör med offentliga toaletter  - vem vill gå in på en toa som är ned skiten eller ned pinkat- skärpning svenska folket - skulle inte vilja gå på era toaletter hemma om ni hanterar toan hemma lika dant -hemskt !

Man tar väl rätt efter sig om man råkar pinka bredvid eller annat!

Man undrar ju hur människan kan bli så äcklig så fort det gäller offentlighet. och inte deras egen toa!🤢

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Kyllan56
1

Låter som du har haft en riktigt sunkig upplevelse.🤮Det är hemskt och komma till sådana toaletter! Då går jag ut igen.

”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”

Tarotstollan
1

Ibland har jag inget val, har svårt att hålla mig längre stunder. Tycker det är äckligt när det är piss på golvet jämte toan när man skall sitta och får hålla i långbyxorna för att de inte skall hamna i pisset på golvet efter karlar som inte kan sikta i skålen.
Dessutom finns det kvinnor som står uppe på sitsen och pissar, med den följden att det skvätter även på locket som är upp fält och på sitsen där man skall sitta!😡

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Jane-Lyzell
1

1 Ja det Har jag idag - fya mej i Mariebergs köpcenter 🤢

2. Samma här behöver ha toa  i närheten - och inget skoj klampa i kiss på golvet och bajs upp på kanter - fya mej🤢

Ians
1

Hur i herrans namn kommer man på att stå uppe på sitsen 😮

Själv tycker jag dessutom att de som tillhanda håller en offentlig toalett har ett ansvar att kolla hur det ser ut där inne, ofta! För på endel ställen fungerar det alldeles utmärkt, medan det total havererar på andra ställen! Tror inte att de som går på de toaletter som är fräscha är av annan sort än de som gått på de sunkiga, utan det handlar om att man städar oftare på de fräscha!

Jane-Lyzell
3

4 ska det verkligen behövas städas efter människor toalettbesök - jag anser ju det får ta rätt på sin egen skit!

Tarotstollan
2

#4. Det har med att göra vilket land de kommer ifrån. Fick lära oss det när jag gick på folkhögskolan på 80-talet. Biträdande kvinnliga rektorn fick prata med dessa kvinnor om hur vi gör våra toalettbesök i Sverige.
De var vana från sitt hemland att stå.
Vi nordiska kvinnor var och klagade hos våran manliga rektor och han kunde ju inte ta detta med dem så det fick hon göra.

Efter det samtalet så var allt ok, de hade ingen aning om att vi satt på ringen.
Det t o m kom upp en affisch på toaletterna om hur man gjorde sina bestyr efteråt!🙂

Jane-Lyzell
1

6 fast nu tror jag inte vi kan skylla detta på annan etniska bakrund 😓

TatsuOni
1

Jag jobbar med hemstäd och kan säga att en del människor faktiskt är nästan lika äckliga hemma. Bindor på golvet, kiss på ring och golv o.s.v.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Tarotstollan
1

#7. Nej, jag menar verkligen inte att det beror bara på det, utan vet att det finns andra snuskiga människor som "skiter" fullständigt i hur det ser ut efter dem! Bara berättar att det kan vara en orsak.

Fast ärligt talat, hur ser det ut på herrtoan? Jag har aldrig varit på en offentlig herrtoa, så jag har ingen aning om det är lika snuskigt där.

Det jag har varit med om har oftast varit på damtoan eller där alla får gå.

Jane-Lyzell
1

8 Men fyamej

9. Jo det är nog lika äckligt på herrarnas !

Winta
0

Usch icke kul.. det händer mig också när man besöker mcdonalds, köpcenter och sånt. Det behövdes städa mer oftare för vi är ju flera som går på toa varje dag. Finns vissa ställen som städar oftare och det såg fräscht ut när jag går in där.