Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: mentalt-mediumskap
LĂ€st 2460 ggr
Jane-Lyzell
1

R. I. P Sylvia Brown

http://www.nydailynews.com/news/national/psychic-sylvia-browne-dead-77-reports-article-1.1524107

En medium ikon ur tiden - Grattis till ditt nya liv i andevĂ€rldenđŸŒș

SajtvĂ€rd pĂ„ spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Krille12
12

#0 "Grattis till ditt nya liv i andevÀrlden" Nu vet jag att du (och troligtvis de flesta pÄ det hÀr forumet) tror att hon kommer till andevÀrlden, men det kanske inte Àr sÄ jÀttebra att sÀga grattis. För vad man Àn tror sÄ Àr det alltid synd nÀr nÄgon mÀnniska dör, sÄ man borde kanske inte sÀga grattis till att hon dör ÀndÄ om man tror att hon kommer till andevÀrlden (nu vet jag att du inte sÀger grattis till att hon dog, men du sa ju grattis till hennes nya liv i andevÀrlden och det Àr vÀl att man dör).

Medarbetare pÄ Vetenskap.

Jane-Lyzell
5

Som medium sörjar man inte sin död - man jublar för att ha kommit hem- sĂ„ Ă€ven Sylvia đŸŒș

Krille12
0

#2 Okej, om det Àr sÄ det Àr sÄ förstÄr jag. Jag visste inte det sÄ jag undrade vad du menade, men nu vet jag :)

Medarbetare pÄ Vetenskap.

Jane-Lyzell
0

🙂

Elpida
0

đŸŒș

"Du har alltid tvÄ val"

Medarbetare pÄ Spiritualism iFokus

[Ambrosia]
3

Snyft. Underbara Sylvia. Hoppas Gud kramar om henne och tackar henne för allt hon gjort nu. Har lĂ€st flera av hennes böcker och tycker hon Ă€r helt fantastisk. Kommer sakna henne. Men hoppas hon har det bra nu med alla hennes andliga vĂ€nner och medhjĂ€lpare och nĂ€ra och kĂ€ra pĂ„ andra sidan. MĂ„nga Kramar till Sylvia ❀❀❀

daisy55
6

Men fy vilket tjafs! Var hon en bĂ€ttre mĂ€nniska Ă€n andra, kanske? Ja det Ă€r klart hon var ju ett medium. NĂ€ jag hoppas att Gud kramar om uteliggaren som dog pĂ„ en Ă€cklig toalett i natt i vĂ„rt iskalla samhĂ€lle eller mamman som dog av sorg för att hon förlorade hela sin familj i krig. Och jag hoppas att DE fĂ„r trĂ€ffa sina love ones och andevĂ€nner! Helt Ă€rligt kan jag sĂ€ja att medium Ă€r inte ett skit bĂ€ttre Ă€n sina medmĂ€nniskor! Och hon tjĂ€nade vĂ€l nĂ„gra korvören pĂ„ sin medialitet ocksĂ„, eller
?

Jane-Lyzell
0

7 . ? vad ann denna reaktion och pÄ vilket inlÀgg?

Ians
3

#7 Denna trÄden Àr tillÀgnad Sylvia Brown dÀr av kommentarerna ang just henne. DÄ mÄnga hÀr vet vem hon Àr och kan ha ett intresse av att veta att hon gÄtt över till andra sidan.

Naturligtvis tror vi att alla som gÄr över till andra sidan, tas emot av sina nÀra och kÀra, samt att en mÀnniska som levt ett hÄrt liv hÀr bland oss, tas emot med stor kÀrlek pÄ andra sidan.

Vem som förtjĂ€nar mest omsorg dĂ€r, lĂ„ter vi dem bestĂ€mma, det Ă€r ingen tĂ€vling. Även om jag hoppas att de som haft ett svĂ„rt liv pga utstötthet, missbruk, krig etc etc fĂ„r ett furstligt mottagande pĂ„ andra sidan och att de Ă€ntligen fĂ„r frid i sina sjĂ€lar nĂ€r de trĂ€der in i sitt rĂ€tta element igen.

daisy55
3

Ja det hoppas jag! För alla Àr lika vÀrda!!! Har aldrig nÀmnt nÄgot om nÄn tÀvling det Àr rÀttvisan jag vill ha. Har inte ett dugg med tÀvling att göra!

TezzD
0

SjÀlvklart Àr alla lika vÀrda.
Det Àr helt fritt fram för dig att skapa trÄdar och starta diskussioner om utsatta ocksÄ sÄ att dom kan fÄ mer uppmÀrksamhet. Folk gör det varje dag, pÄ Facebook till exempel.

En sak som jag uppmÀrksammade var nÀr en filmstjÀrna dog i en bilkrasch hÀrom kvÀllen. Alla skrev vila i frid meddelanden och uppmÀrksammade honom. Men det gick att rÀkna pÄ en hand hur mÄnga som beklagade föraren (som inte var kÀnd) som ocksÄ avled i olyckan.
TyvÀrr Àr det sÄ att vissa mÀnniskor uppmÀrksammas mer, jag hÄller med om att det Àr orÀttvist. Men som jag skrev, texter och meddelanden gÄr Ät bÄda hÄllen.
Denna trĂ„d var skapad för Sylvia Brown, och om man letar sĂ„ finner man Ă€ven för krigsdrabbade, misshandlade, uteliggaren, mamman, osv. Det finns hjĂ€rtan som bryr sig överallt, det gĂ€ller bara att kolla pĂ„ rĂ€tt stĂ€llen, eller starta kommunikationen och uppmĂ€rksammandet sjĂ€lv.đŸŒș Det Ă€r fel att klaga och anklaga. Försök att se hela innebörden. â€ïž MĂ€nniskor bryr sig, mĂ„nga om olika saker och mĂ€nniskor. Men det Ă€r vĂ€l bara mĂ€nskligt.

HjÀrtaRosalee
SajtVĂ€rd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

daisy55
3

Jag har varken klagat eller anklagat! Jag uttryckte min Ă„sikt, lite för impulsiv kanske
men jag Ă€r bara en mĂ€nniska.