Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikett: övningar
Läst 3542 ggr
Helin_
1

bildövning/känn in bilden

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

vad får du upp när du ser den här bilden? vad är dina första tankar? 

våga skriva vad du känner in av bilden. var inte rädd för att trampa på tårna. svar kommer senare.

finns även på övernatuligt.ifokus.se

powerofthebass
0

Längtan att flytta

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Jane-Lyzell
0

Frihet och glädje🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Tarjanne
0

Lycka o Frid

fossingen
0

Lite deppig faktiskt.

daga
0

Entusiasm och glädje inför livet.

desti
0

Osäkerhet vågar inte ta steget helt ut i livet har antingen med jobb eller flytt att göra. Kärlek bekymmer ser jag också .

[Myy2000]
0

En självständig och stark tjej som längtar efter en kille som hon har mycket starka känslor för. Håller även på att hämta sig från någon typ av separation som skakat hennes självkänsla en aning. Men hon vet att hon har mycket roligt och positivt somväntar bakom hörnet.

majlar
0

Känner sorg. Undrar om någon av hundarna har gått över.

Indiania
0

Jag känner någon slags förtvivlan i bilden, tror kvinnan är olycklig av någon anledning?

" Var nära naturen - var när dig själv "

[rore]
0

Bilden ser ju fin och fridfull ut.

Men det jag känner när jag tittar på den är sorg och saknad.

[VSK]
0

nyskild.

[VSK]
0

Äsa, 28

[MotherEarth]
0

Känner sorg pga av människan..Du vänder ryggen till och kämpar imot med djurens styrka ..Du är stark med varmt hjärta :)

Älskling65
0

Kvinnan på bilden vill bli av med något. En känsla eller en relation som har tyngt henne en längre tid. En känsla av att sitta fast, att stå på gränsen till någonting och vilja komma vidare. Ändå inte riktigt kunna ta  det avgörande steget.

Winta
0

Första tanken var "brrr….kallt i vatten" Kanske min tanke. ;) men sen när jag kollar på bilden vidare… Det kanske är att tjejen har gått en egen väg i livet och tar distans från annat som är jobbigt. Naturliga promenader med hundar och leken med dem i vatten ger liksom glädje,  frisk luft och bland annat.

desti
0

Jo Helin, kan du skriva lite om bilden är så nyfiken;)

Elpida
0

Jag får en känsla av saknad, stillhet efteråt. Får även en bild där mina ögon är i vattnets höjd, precis som att jag själv är i vattnet och doppat ner näsan och tittar längs med vattenytan.

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

it1anngr
0

Jag ser rädsla att mista närhet med sitt barn och man pga skilsmässa eller mentaldistans (depression?)-kanske självvalt

lizaohman
0

Alltså, måste bara berätta… när jag tittade på listan på inlägg, så läste jag hela tiden Bil-dövning. Det dröjde må ni tro innan hjärnan begrep att det inte var ngt ointressant inlägg om bilar 😊

[VSK]
0

😃

Stina nyfiken
0

Jag får inte upp något alls av bilder, utom mina egna känslor för den. Ska ni rädda någon eftersom alla springer ut i vattnet?

NiklasTyreso
0

Jag tror hon känner sig ensam, fast hon befinner sig i en relation.

Tarotstollan
0

Mental flykt.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

CarolinaE
0

Kärlek och glädje mellan hundar och deras ägare.
Avkoppling där allt som hör till tillvaron läggs åt sidan.
Det är nuet som gäller.

Indiania
0

När får vi svar tro?🎈

Jane-Lyzell
0

25 Ja det undrar jag med 🎈

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Helin_
2

hej allihopa. kul att så många svarade. många har gett bra svar som stämt in bra. kan börja med att alla hundar på bilden mår bra o är fulla av liv. kvinnan på bilden har under en längre period kämpat emot en rad motgångar som har tryckt ner henne. hon lever med man och barn som hon älskar o blir älskad av men tyngs hela tiden ner av sina egna och sin familjs sjukdommar. hon är en väldigt omtänksam person som inte tvekar att hjälpa andra även om de är på bekostnad av hennes egen hälsa. hon oroar sig ofta för andra vilket tar mycke av hennes energi. men umgänge med djur och natur får henne att samla nya krafter och orka kämpa vidare. kvinnan på bilden är en god vän till mig.

Indiania
0

Tack Helin_ för feedback!🌺

[MotherEarth]
0

Tack för feedback Helin_ :-)