andeutrdrivning & själshämtning
Någon som vet hur man gör en andeutrdrivningsterapi och själshämtning, eller om man kanske kan göra de hos ett medium som kan?
Varför frågar du ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Jag fick ett tips att göra de för att de är saker från mina tidigare liv som gör att jag är otroligt rädd för mörker, och jag är öppen och känner mycket energier men de blir för påfrestade för mig. och också för att i mina tidigare liv har jag tappat själsfragment och behöver hitta tillbaka de =)
2. Oj - då ska man vara säker på att den information du fått upp verkligen är dina tidigare liv och inte någon som fantiserat ihop tidigare liv åt dig!
är du mörkrädd gå till en psykoterapeft som kan hjälpa dig hitta orsaken till din mörkerrädsla!
De flesta människor känner sig osäkra i mörker - på grund av våra dåliga mörkerseende - så välldigt vanligt!
du kan inte tappa din själ det är nonsens från personer som troligen lever med egna rädslor.
Känner du dig drenerad be din egen energi komma tillbaks till dig - det räcker!
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Om du vill gå djupare in det här med "själshämtning" så sök efter shamaner, då det hos vissa traditioner ingår den typen av terapi.
Men det är INGET man ska göra själv utan sakkunnig hjälp.
Ett medium sysslar inte med sådant (men det finns kanske undantag)
Om du vill veta om tidigare liv så kanske du kan beställa tid hos någon som utför Regressioner, du kan säkert googla på det, men se till att personen i fråga verklige är utbildad i detta och kan tekniken.
Hoppas att du hittar det du söker.
Carpe momento

Jag kan även rekommendera Resanterapin som hjälpt både mig och maken.
Lycka till!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus