Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettövriga-mediala-områden
Läst 781 ggr
lizaohman
0

Varsel

… är ju ett bekant fenomen och jag vill gärna höra era berättelser. Här kommer ett par som handlar om mina djur.

När vår schäfer varit död i tre år så hände det sig att jag var ensam hemma en natt. Plötsligt kände jag en längtan efter vovven, det var alltid så tryggt att han fanns där när maken var bortrest. Suckande slängde jag av mig täcket för att kliva upp. Mitt på magen låg ett av vovvens hårstrån, distinkt igenkänningsbart. Inte bara hade han varit död i 3 år, han fick dessutom inte vara på övervåningen där vi har vårt sovrum eftersom maken vid den tidpunkten var allergisk. Självklart blev jag tröstad och upprymd. När maken kom hem nästa kväll så låg vi i sängen när jag berättade om hundbesöket, slängde av mig täcket och pekade på magen där hårstråt legat och SI där låg ett till!!! Spooky, men nu kommer jag till varselbiten. Inom en vecka hade vi blivit erbjudna att ta hand om en hund!

Ett litet tag efter det att vi fått den nya hunden så märkte vi att det fanns en spökkatt i huset, som vi inte märkt av på 15 år. Den trampade på mig på nätterna och syntes som en skugga mitt på dagen. Kort, kort efter att detta börjat så vips hade vi tagit hand om en katt! Spökkatten försvann. Ett halvår senare så ser jag vår katt följa efter en spökkatt. Vips så kom det en katt till till oss! Och spökkatten har inte visat sig sen dess.

En annan märklighet är att dessa 3 djur, som vi absolut inte valt ut på ngt sätt, alla är svarta 🐶🐱

Jane-Lyzell
0

Ha ha ha härlig story och varsel - tack för du delar🌺

låt oss hoppas det inte trammpar runt större ande djur i sängen :-)

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
0

Haha, tack för din berättelse 🙂

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Elpida
0

🙂 Lite extra härligt att ni blivit utvalda tycker jag

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

profca
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sissåhär ser två av djuren ut :-)

Jane-Lyzell
0

🙂

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"