Kom igen då!
Det pirrar och pluppar i kroppen det rycker och har sig lite var stans och pulsen känns i örat. Känner tydligt att någon är här.
Ber denne någon att säga vem det är och ge mig meddelandet, flera gånger, men ……ingen ting!
Tack Rosalee
Tror du det, har aldrig träffat min farfar i livet.
Det kändes som denna någon var ivrig att få komma fram men inte lyckades eller blev hindrad.
Ska se om jag kan locka fram farfar el vem det är 🙂
Se där!
Då e vi två 😉 kanske därför jag fick den starka känslan… för att vi "delar det"
Om du mediterar lite och ställer frågan i etern, om det är din farfar.
Försök att känna in känslan som DU känner och får i din kropp.
Är det glädje?, Lycka? Osv då är det garanterat han! Och hans känslor som du känner ❤️
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Ojojoj 😛
Det verkar som att det kan vara min morfar ❤️
Först frågade jag om det var farfar, då fick jag som en ilningskänsla straxt under mina öron. Dår du inte min farfar, då kom en känsla i hjärttrackten. Frågade om det var en kvinna, nej, är du en man, ja, är vi släkt? ja, är du min morfar? min morfar…..sa namnet? ja. Bad han komma fram i en dröm när jag sover, då vart det lugnt 🤔
Mor/far föräldrar har alltid en speciell dragning till sina barnbarn 🌺
Roligt att man kunde hjälpa till lite iaf :-) Även om det inte var din farfar så var det ju iaf en mor/far förälder ❤️
Jag tror absolut att det är han 😃
När du lägger dig så be änglarna att du ska komma ihåg dina Drömmar.
och ha papper och ett anteckningsblock vid sidan av sängen.
Det är lätt att komma ihåg när man precis vaknat, eller om man vaknar under natten. Men sen glömmer man lika fort igen tyvärr.
Lycka till! 🎈🌺
Rosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus.
Äsch! jag glömde be änglarna om att jag skulle komma ihåg drömmen, någon var hos mig i drömmen, men…….?
Ska se om jag kan be dem om hjälp senare i dag att få inblick i nattens dröm eller kontakt med morfar 🙂