Cirkel träning!
Då står höst terminen för dörren när det gäller cirklar 😃
Alltid lika pirrigt och längtande tills de börjar igen - för min egen del - startar min egen fysisk mediumskap cirkel i kväll (för min egen utveckling)- oj har väntat hela sommaren - men nu äntligen - ska bli mysigt🙂
snart startar jag även mina andra cirklar för eleverna med - så kul
det märks hösten är på intågande! Hur blir det för dig själv och cirklar ?
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Gläds med dig!
Varför är ni och Ramsbergsgården så långt borta? 😕Det är svårt att bara kvista dit.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Hi hi ja , jag vet inte 😉🌺
Det var så mysigt börja i dag ❤️
Får se om universum är snäll och låter mig få några kronor över. så jag har möjlighet att åka upp till Ramsberg på en helg kurs.. Skulle vara mysigt. 🤔
Hoppas du skriver här inne om det startar helgkurser som inte är för proffs Jane 🙂
Sänder upp en bön till univerum om god ekonomi så jag kan utveckla mig gåva mera och på så sätt hjälpa andra i sin tur som behöver det 🙂
4 Jag lägger inte ut mina kurser här sol69- du får titta på vår hemsida;) - fåtal kurser lägger jag här, som t ec prova på helgen som vi har nu snart i september - kostar bara 100kr dag - så den kanske du har råd med:-)
Hade inte tänkt mig en prova på helg. Utan Få ihop pengar till en riktig kurs. 🙂
Men sen kommer ju oförutsedda utgifter som du ej har räknat med som tar alla dina extra slantar. Tandläkare är inte billigt att gå till.. 😕
Fast ska inte klaga de är bara att börja spara och gneta igen för att då lite extra över.
Sen kommer det en kurs någonstans när det är rätt tid och rätt plats 🙂
# 4 Man måste inte vara proffs! Jag har gått och jag är så långt i från proffs som man kan vara. Jag hoppas du blir bönhörd av Universum så du får råd att gå. Jag tyckte det var fantastiskt att vara på Ramsbergsgården. Energin överhuvudtaget är helande isig.
Jag har varit en gång i Ramsberg och det är jätte mysigt.👍
Just nu tog tandläkaren och en sjukskrivning alla mina extra pengar. 😕
Så får börja med att trolla så jag klarar mig denna månad och sen börja spara igen.. 🙂
Men allt sker väl på den tid och den plats det är menat så är väl inte dags att gå kurs än.. 🤔

Kyllan, proffs behöver du väl inte vara om du "bara" vill sitta med - inte leda. Men det är ju väldigt bra om åtminstone cirkelledaren och någon mer har erfarenhet av cirkelträning och är lite mer kunnig. Själv hoppas jag att det ska dra igång något i Växjötrakten så att jag kan få gå och utveckla mig. Det är ju precis lika nyttigt för mig som för mediumet som jobbar aktivt. 🙂
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
8 allt sker när det ska😉
# 9 Jag menade för att gå medium helgkurser, eftersom sol69 frågade om det skulle komma någon kurs för icke proffs.🙂

#11 Hahaha, jahaaaaa🙂
"Du har alltid två val"

#13 Du finns i mina tankar!!😉
"Du har alltid två val"

Mysigt var ordet!
Fast jag har speciella arrangemang denna termin.. känner att jag tappat det mesta och har så mycket annat omkring mig just nu. Behöver pauser ofta och många.. Men tjuvtränar ändå lite då och då, känns ibland kul fast inget funkar egentligen.. Vart försvann kunskaperna jag hade och vart försvann glöden?
16 livet kommer emellan i bland 🥵
Vi ses den 27/9 Jane 👋
18 aha så skoj 😉
Rosalee