Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmeditation
Läst 1175 ggr
[Sol69]
0

Metitations app

Är det någon som har tips om en bra meditations app som är ca 15- 20 minuter lång?

Jag har en i min mobil som är bra men den är nästa 40 minuter lång och det är inte alltid man har den tiden att avvara på att meditera.

Men en liten stund har man ju alltid tid så tänkte om de fanns någon kort ni kan rekommendera 🤔

Jane-Lyzell
0

spännande inget jag vet - lycka till!

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Eden Rose
0

Den här med Doreen Virtue, älskar jag att lyssna till innan jag ska sova. Det märkliga är att jag nästan alltid somnar när hon når hjärtchakrat, även om jag före meditationen alltid tänker att NU ska jag orka lyssna igenom hela :)

http://www.youtube.com/watch?v=xam4tq_UVEQ

TezzD
0

Ja, vilken bra fråga! det undrar jag med 😉

Men #2, är det verkligen en app? Youtube är ju via internetlänk. (Har inte klickat upp och kollat ännu, men ska göra det, och tackar fr tipset" ) 😊

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Eden Rose
0

Nej förlåt, Doreens länk,det ju nog bara youtube länk, men jag  brukar lyssna på henne i telefonen innan sängdags..igår hann jag inte ens tills hon började med rotchakrat förrän jag hade somnat.. *skratt*

TezzD
0

😃
Jag skulle lyssna på den länk du delade med dig av igår, men den laggade hela tiden på min telefon, så jag hittade en annan av Doreen, Och jäklarr vilken upplevelse jag hade (I vaket mediterande tillstånd)

Jag ska försöka hitta den…och dela den.. hur som helst så kände jag alla änglars närvaro och jag skakade i hela kroppen av deras energier (mina egna energier) Som jag gjorde mig av med… *pjuh* Vart helt svettig… jag var som sagt vaken igenom hela, men efteråt så la jag telefonen åt sidan, tog ut hörlurarna och somnade gott! 

(det händer aldrig… jag har väldigt svårt att falla i sömn)

HjärtaRosalee
SajtVärd: Änglar -ifokus
Medarbetare: barn.ifokus. 

Eden Rose
0

#5 …härligt…kan du snälla försök hitta den youtube länken :)