Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettoff-topic
Läst 540 ggr
Jane-Lyzell
0

Fredags bubbel :-)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla en skööön fredag🙂

VI håller fortfarande på att få iårdning Ramsbergsgården inför Mediumkonferensen, pust o stön - men fint blir det😉

I dag kommer Merlins , Mamma o före detta matte på visit - ska bli kul se hans reaktioner! - agillity tävlingar nestgårds och mamma Lollo är en riktig hejare på det🏆

Ha en fin fredag och helg alla 🌺

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Hellas
0

#0 Merlin kommer bli larvigt fjäskig och glad över att mamma kommer…det är dock inte helt säkert att mamma vovve känner på samma sätt ;).

Jag har åkt hem tidigare idag och sitter nu med hemmixat Te som är verksamt mot förkylningar.
Har en rackare på gång och känner mig allmänt matt.
Det blir soffhäng resten av dagen för min del och kanske glutta på lite dåliga repriser på TV.

//Hellas

Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/

Jane-Lyzell
0

Krya på dig Hellas - Merlin höll distans - mamma vove visa tänderna :-)

Elpida
0

Hahaha, ja det var visst fredag igår. Då var jag ledig, och jobbade idag, så jag trodde det var söndag hela dagen😃

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Ians
1

Komer ihåg när Våran Tindra träffade sin mamma, efter att ha flyttat hemifrån.

Mamma Lillan började snabbt uppfostra sin "valp" vilket inte alls roade Tindra! Hon hade ju redan eget hushåll, och egna regler för vad en hund får göra och inte göra. Så hon gömde sig bakom mig och tittade på mig, som hon ville säga…..men säg till henne då!

Däremot så var hon glad över att få träffa sin syster, som bor kvar hos uppfödaren, de lekte som de aldrig varit skilda åt! Men mamma Lillan fick de hålla ifrån damerna 😂en riktig bitch!

Jane-Lyzell
0

Dagarna går :-)