Spiritualism iFokus

Spiritualism

Etikettmedialitet
Läst 751 ggr
Choklad
0

"Spökar" Jag ?

Jag har en fråga:

Har ni varit med om att ni sett era egna energier?

Alltså er egen "andegestalt" /spöke 👻eller vad man kan kalla det för?

Jag tror att jag såg mig själv häromnatten. (jag var helt vaken;) )☀️

men är inte säker på om det var jag, men det kändes så.

Jag skulle gå upp på toa, och då kom jag (eller någon) gående emot mig men jag såg det bara som något vittgrönt (min tröja) i luften framför mig och det var i min höjd om jag står upp. (jag hade tagit tröjan på mig så det var i nte den som var ute på egen promenad) 🤐

Om jag kanske såg mina energier som ev fastnat just där, för jag går alltid där när jag ska upp på toa på nätterna.

🤔

U R us

Jane-Lyzell
0

Låter märkligt - troligen dubelseende eller något?

Sajtvärd på spiritualism.ifokus.  Min hemsida  www.lyztran.com   "Jag Är"

Choklad
0

Hur menar du då? 🤔

U R us

Jane-Lyzell
0

Vattniga ögonlinser som gör du ser dåligt gegg i ögonen …..

lizaohman
2

Det finns många vittnesberättelser om spökerier av levande människor. Det handlar om kvardröjande energier. Ett fall minns jag där en äldre människa flyttade till Sydafrika, men hennes "spöke" satt kvar i gungstolen på verandan i gamla hemmet.

Choklad
2

då kan det ha varit mina egna kvarvarande energier ? Jag går ju där varje natt, och här mötte jag mig själv så att säga.

Det var mörkt i rummet (brukar aldrig tända på natten om jag behöver gå upp) och jag satt ner och såg något som liknade mig komma gående emot mig.

Jag blev aningen överraskad 🤐

U R us

lizaohman
0

Hehe, tror jag det!

Elpida
0

Läste precis en artikel om andra dimensioner och universum. Där stod det att det var mycket möjligt att det finns en annan dimension som är exakt kopia av den vi lever i nu - med en exakt kopia av dig själv….

Vet faktiskt inte om jag tror på det (jo absolut på fler/andra universum - men kanske inte en där vi lever exakt samma liv)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Choklad
0

# 7

det där är för krångligt för mig att tänka på. Jag är glad att jag kan hantera det som sker här och nu.

Men intressant och faktiskt lite skrämmande tanke också, att vi kan vara på mer än en plats samtidigt.

Men min logik vill inte riktigt förstå till vilken nytta det skulle vara 🤔

U R us

Jane-Lyzell
0

Dejavy😉