Få göra gjort dag :-)
Idag är inte solen så intensiv - så då blir det en göra gjort dag i dag 😃 så man kan ligga o lata sig i solen i morgon, med gott samvete (host, tja brukar inte ha dåligt sådant)
Annars blir det på somrarna - "gör inte i dag - vad du kan göra i morgon"
Och städningen blir ; " Bättre med lite skit i hörnen - en ett rent helvete"
Med solen borta käns det okay att sitta inne och jobba lite - ska svara på läsar brev för tidningen jag skriver - och hade en healing behandling för ett tag sen- sen tror jag jag ska måla lite…. åh vad livet är härligt- man kan välja 🙂
Sajtvärd på spiritualism.ifokus. Min hemsida www.lyztran.com "Jag Är"
Gillar dina deviser, trots att jag för tillfället städat bort all skit i hörnen. Normalt skulle jag inte gjort det under rådande högtryck, men eftersom jag skulle få besök av en tekniker från Com Hem var jag så illa tvungen. Annars hade jag sett ut så här 😞 när han kom.
”När Hjärtat och Sinnet är i balans… Då är allt möjligt”
Ha ha ha blev inte mycket av min todolista gjord - det bidde en fontän istället 🌊
#2 Ha, ha … Bättre en fontän än att det bidde ingenting.
Japp😃
Lite så kör jag på somrarna också, "gör inte idag vad du lika gärna kan göra imorgon!" Sommaren är så kort, och resten av året så långt, så det hinns nog med iaf! Man måste få njuta av livet Någon gång annars är det liksom inte värt det!
Ja samma här vad det verkar - Solen är för stark och Vinner ☀️
Jag försöker varva med sol/bad och nyttogöra, annars blir det tillslut travar med en massa måsten inomhus som jag inte vill ta tag i alls vid ett senare tillfälle. Men å andra sidan blir det inte så rörigt inne så här års eftersom vi vistas utomhus hela dagarna från morgon till kväll.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
Mitt få göra gjort får vänta nu för nu har vi kurs i helgen😃
Encaustic art 🌺
Här med en passande bild "Carpe diem"
Vacker tavla, Jane! Med ett bra budskap.